Mamsen<3 Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Vi har nettopp vært igjennom et heller dårlig ferskt søskenforsøk. 5 egg ut, 3 befrukta og kun 1 igjen til å sette inn....som ikke ville feste seg. Dermed blir det ny runde allerede på januarmensen (og det er jeg glad for at vi får. Det er nok venting som det er.). Det blir en oppjustering av Menopurdosen, men vil prøve litt mer. Og det jeg sitter å tenker på er om vi skal prøve med akupunktur før/under og evt etter innsett. Noen som har erfaring der ute? Både positiv og negativ hvis noen har det. På forhånd takk :-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hei! Jeg har gått til akupunktur en gang i uken siden vi startet. Jeg fik satt inn 2 egg i november, og fikk positiv test for en uke siden. Hvorvidt det er akunkturen som var avgjørende for dette vil vi vel aldri finne ut av, men jeg tror hvertfall ikke det har gjort noe skade Om ikke annet så har det hvertfall hjulpet på psyken! Akupunktøren min har jobbet tett med fertiilitetsklinikken i mange år, og har spesialisert seg på nettopp dette. Hun er suveren å prate med om alt og ingenting. Det har vært veldig deilig å bli "tvunget" til å stoppe opp en gang i uka og ligge rett ut, full av nåler, og prate om akkurat de tankene som går gjennom hodet der og da... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå