Mamman til Stella og Håkon Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 huff..er plaget med flytende blank utflod, har vært det igjennom hele svangerskapet omtrent (er 25 uker) Og det er ganske mye som kommer på en gang... Lurer kanskje på om det kan være fostervann jeg lekker? eller er det flere som har det slik så jeg kan si at det er normalt?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har også veldig flytende utflod og tenker det samme som deg, om jeg lekker fostervann.. Noen ganger er den mer lotion gulaktig men så er den rennende på en måte.. Sorry detaljer.. Er 21+4 Fostervann skal lukte litt søtt på en måte, lukter det syrlig er det nok bare utflod men hvis det plager deg veldig kan du jo få det sjekket opp for sikkerhets skyld
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 da er vi 2, hender seg at det kan være gulaktig til meg også... har tenkt å ta det opp med jordmor neste gang, sånn for sikkerhets skyld Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå