gulterkult Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 har alltid følt vi har gitt litt for lite MME, kanskje fordi jeg helst ville gi pupp, men nå streiker vidunderet ved puppen her. Vidunderet er 7 mnd og får MME etter middag ca kl 16, før soving. Og igjen før legging på kvelden. Har gitt 120 på dagen og 150 på kvelden, men det er kanskje litt lite? De siste kveldene har vi måttet gi ny flaske, vi er kanskje litt trege i oppfatninga, men hvor mye gir dere ca?
2010 Mammaen Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Gir mm på flaske jeg da (og noen ganger blandet med mme). I det siste blir det omtrent som dette: Tidlig morgen 220-250 ml melk Til grøt "sen morgen" - 100-150 ml Kveldsgrøt: ca 150 ml Totalt ca 500 ml melk per dag. Dersom han drikker litt mindre til ene måltid gir vi litt mer på andre tidspunkt i løpet av dagen slik at det totalt blir ca 500 ml. F.eks kan vi da gi litt flaske på sengen ved leggetid. Vil han ikke ha gir vi en flaske når vi legger oss (det funker nesten alltid).
2010 Mammaen Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Edt: slik at han alltid får minst 400 ml per dag... Det er min nederste grense, men som sagt vil han nå selv ha ca 500 ml.
gulterkult Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2010 da tror jeg at jeg fint kan gi mer MME!!! takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå