Jenny-penny Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hvordan gå fram for en god rutine? Hun sovner til brystet somregel, og sover 3 timer, spiser osv. Veldig redd for athun senere ikke skal finne søvnen av seg sel!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Min erfaring er at det gjerne går seg til av seg selv etterhvert, hun er jo fortsatt veldig liten og fersk i denne verden, og bør få all den nærhet og kos hun vil ha=)
07 +08:) +10:-) Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 bare nyt kosen:-) så små barn blir ikke bortskjemt, så om du syns det er greit så fortsett med det:) min jente på seks uker sover siden av meg i senga og det syns jeg er veldig så koselig, det er mitt siste barn så det skal nytes til det fulle:) og som det sies over her, det går seg til etterhvert:)
Kate77 Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Det har en tendens til å gå over av seg selv. Akkurat nå bør du bare prioritere å få deg mest mulig søvn, det får du antagelig på denne måten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå