Gå til innhold

Anbefale ultralyd i Oslo Øst/Sentrum, Lørenskog, Lillestrøm området?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker snart å bestille time for ultralyd ved 12 uker, og kunne tenke meg å gå til en plass der de er dyktige. Jeg vil veldig gjerne at de oppgir om de tror de kan se noe mistenksomt ved f.eks nakkefolden.

Hvis noen vet pris så tar jeg gjerne i mot det også.

Takk takk :)

Fortsetter under...

jeg har tatt ultralyd på følgende tre steder og kan anbefale alle:

- familieklinikken på Majorstua (ikke akkurat oslo øst/sentrum da men..)

- Oslo City

- Sinsenklinikken

Jeg var på to tidlig ultralyd i uke 8 og 15 på Majorstuaklinikken. I uke 8 ville vi bare ha bekreftet liv. I uke 15 så han etter nevralrørsdefekter og andre sykdommer ettersom vi har det i vår familie. Han var veldig flink, tok seg god tid, forklarte og vi følte han virkelig ga oss alle svar vi ville ha. Kjempefornøyde og fikk med fine bilder.

I uke 10 var vi en kort tur innom Oslo city fordi jeg mistet alle gravidetegn (husker ikke hva det heter, men ligger i 5? etasje der. Der var de kjempekorte og hadde ikke valgt de igjen, men vi fikk jo vite at det var liv, noe som var det viktigste der og da.

Så var vi på 3D ultralyd i uke 26 på Ultralydklinikken på Lysaker. Det var et veldig flott lokale og han som tok ultralyden var veldig behagelig og hyggelig. Vi fikk med utrolig flotte bilder og en cd. Vet ikke hvordan han hadde vært til å sjekke sykdommer, men vil tro han er god fordi han er godt utdannet innenfor faget.

Skulle jeg vært deg hadde jeg ventet til uke 15 (tror det er mellom 13-15 de kan sjekke best) og sjekket om fosteret er friskt. Og jeg ville gått enten på Majorstuaklinikken eller Ultralydklinikken :)

Annonse

hei, 22:23 her igjen :)

På familieklinikken bestilte jeg god tid i forveien, så jeg vet ikke hvordan det er med ventetid der..

Men både Oslo City og sinsenklinikken fikk jeg time på dagen :)

600 første gang. Skal du dit mer koster det 100kr pr gang. TROR jeg.Var sånn i føritiden hverfall.

Han virker som en ærlig fyr ja, Veldig flink.

Får med bilde ja :-)

• 5 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...