Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe tassens første sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i butikker og prøvd vintersko til min lille sønn. Dette blir hans aller første ordentlige sko. Han syntes ikke noe særlig om å prøve sko og jeg syntes det var vanskelig å vite hvilken størrelse og type å kjøpe til nettopp han. Er det noen som vet om en butikk i Trondheim som er flinke på denslags? Der det kan være god hjelp å få? Der jeg var var det ingen hjelp å få unntatt til å finne flere sko på lageret.... Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med Falkanger, både i Fjordgata og i Trondheim Torg. De var flinke til å veilede oss med å finne den rette størrelsen og hvordan et barnesko bør være for å støtte foten best mulig.

Da vi skulle kjøpe den første skoa gikk jeg bort til disken og ba om kyndig veiledning til å kjøpe barnesko og fikk ei godt voksen dame med masse erfaring :-)

Snuppa her var uvant med skoa til å begynne med, men nå raser hun avgårde med den :-)

Skrevet

Hver gang jeg har kjøpt sko til mine barn, har betjeningen hjulpet meg. Barnesko prøves ved at man tar ut såla og måler barnets fot oppå. Vanskelig å finne ut om skoen passer ved å ta den på, for unger krøller lett tærne. Bor ikke i Trondheim, men ville bare skrive hvordan jeg synes det skal fungere i skobutikker.

Av sko lønner det seg å kjøpe de kjente merkene. Viking, Ecco etc er dyre vintersko, men sitter bra og holder seg tørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...