Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har vært i butikker og prøvd vintersko til min lille sønn. Dette blir hans aller første ordentlige sko. Han syntes ikke noe særlig om å prøve sko og jeg syntes det var vanskelig å vite hvilken størrelse og type å kjøpe til nettopp han. Er det noen som vet om en butikk i Trondheim som er flinke på denslags? Der det kan være god hjelp å få? Der jeg var var det ingen hjelp å få unntatt til å finne flere sko på lageret.... Sukk...
satser & vesla Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har gode erfaringer med Falkanger, både i Fjordgata og i Trondheim Torg. De var flinke til å veilede oss med å finne den rette størrelsen og hvordan et barnesko bør være for å støtte foten best mulig. Da vi skulle kjøpe den første skoa gikk jeg bort til disken og ba om kyndig veiledning til å kjøpe barnesko og fikk ei godt voksen dame med masse erfaring :-) Snuppa her var uvant med skoa til å begynne med, men nå raser hun avgårde med den :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Hver gang jeg har kjøpt sko til mine barn, har betjeningen hjulpet meg. Barnesko prøves ved at man tar ut såla og måler barnets fot oppå. Vanskelig å finne ut om skoen passer ved å ta den på, for unger krøller lett tærne. Bor ikke i Trondheim, men ville bare skrive hvordan jeg synes det skal fungere i skobutikker. Av sko lønner det seg å kjøpe de kjente merkene. Viking, Ecco etc er dyre vintersko, men sitter bra og holder seg tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå