♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Når pakker du sykehusbagen? Er i uke 34 nå, men tenkte å vente ei stund. Er førstegangs btw.
unge2011*har født* Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 førstegangs her også, er i uke 37 nå og har så og si pakket ferdig. Er litt småttri igjen! Tenkte å ha den og bilstol osv liggende i bilen i jula siden det blir mye farting og jeg i teorien er fødeklar da...
enda en Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Tenkte å pakke den rundt uke 37. Da er det vel mye klær som ikke passer mer, men som vil passe perfekt i dagene etter fødel.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har 11 dager igjen til termin og har ennå ikke pakket den. Har begynt å legge i noe babyklær bare, pluss et par amme-bh'er og et par store truser (selv om vi får nettingtruse på sykehuset som er utrolig behagelige). I forrige uke skrev jeg en liste over hva jeg skal pakke, så når det hele starter tar jeg frem lista og pakker i full fart. Mulig jeg blir å pakke ned det jeg ikke blir å trenge frem til fødsel iløpet av de neste par dagene. Jeg stresser ikke så veldig med det, selv om vi bor 1.5 time unna sykehuset, og det forventes at jeg får en rask fødsel i og med at jeg fikk det sist. Det aller aller verste jeg kan finne på å glemme er et kamera Første gang pakket jeg vel bagen i uke 37, men det var fordi jeg måtte på sykehuset pga av kanskje fare for svangerskapsforgiftning. Men fikk heldigvis reise hjem igjen. Så da ble noe pakket ut igjen, og noe fikk ligge. Laget en liste og pakket så fort jeg ante mistanke om at jeg hadde rier. Gikk bare fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå