Why? When? Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Nå har jeg hatt mensmurringer i ei uke, kommer og går og av og til kjennes det ut som om det "snørper" seg nedi magen til tider også.. Hadde siste dag i mens. 13 nov men eeenda ikke dukket opp noe ny mens?!? jeg blir helt gal!!! Siden jeg har pcos har jeg ikke normal syklus, så jeg aner jo ikke når jeg skal få mens heller. Men jeg kjenner igjen smertene i magen og ryggen! Jeg blir helt gal jeg!!! Tatt to negative tester også!! Hvorfor skjer det ingenting!?????! Kan ikke komme på at jeg har hatt det slik en helt uke før mens!??
MissRuffo Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 jeg hadde sånne smerter som du snakker om i litt over en uke før jeg fikk mensen... tror det er normalt at noen kjenner dette i forkant av mensen. Håper jo ikke at det er slikt i ditt tilfelle, men kan være en forklaring=) Masse lykke til
Why? When? Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Skjønner bare ikke hvorfor ikke tr kommer snart da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå