Trultemor73 Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Da mener jeg vanlig blåbærsaft. Gutten min har omgangsyke og har vært løs i magen siden onsdag. Han er ikke glad i den blåbærpurreen. Tror den saften som gis til babyer, kun skal gis med skjee og kun litt. Så da lurte jeg på om jeg kan gi han vanlig saft?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Ja! Jeg spurte hs og barnelege om dette da min var syk. (forkjøla). Sliter med å få i han vann,babysaft o.l så da var det barnelegen og hs som foreslo å utvanne litt husholdningssaft. Etter det jeg har skjønt er det mye bedre med sukkerholdig enn kunstig søtning. Så du kan nok trygt gi litt blåbærsaft, ser ikke problemet med det:)
Trultemor73 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Tusen takk for svar. Mannen min er på jobb og skulle kjøpe med seg blåbærsaft på vegen hjem. Jeg fikk omgangsyke i natt og han skulle kjøpe den med til meg. Da får vi nyte blåbærsaft begge to. Skulle vært på julebord i dag, men vi får i stede kose oss med blåbærsaft. Det beste med å ha omgangsyke er at jeg ikke orker tanken på ribbe i dag, så føler ikke det er noe savn i dag. Her blir det sofasitting.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 god bedring hele gjengen:)
Ronja&Odin Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 husk og bland ut med nedkjølt kokt vann da (=
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 8,5mnd kan få vann rett fra springen. Så lenge det er kaldt vann så går det helt fint. Jeg sluttet å koke vannet da gutten min var 6 mnd.. er vel det som er anbefalt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå