Gå til innhold

Hvordan farge håret fra mørk brunt, til brunt/lys brunt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg farget håret i en 3'er farge. Synest det ble altfor mørkt...Så sist uke farget jeg det i en 4'er farge,men uten resultat (ser LITT rødskjær i håret for d var det i 4'er fargen, men er ikke blitt lysere.). Hva gjør jeg for å få farget det lysere?? Fikk typen til å kjøpe en Lorèal hårfarge med både farge og striper i pakken. Den er brun/lysbrun, men på pakken står det at det ikke anbefales å bruke den om man har mørk brunt hår... Så, hva gjør jeg da?? Kan jeg prøve den fargen og stripene og se? Hva er det verste som kan skje?..

Fortsetter under...

Skrevet

kan ikke farge håret lysere. da må du avfarge det og forpigmentere det og så farge det, anbefaler deg å stripe det lysere

Skrevet

Hvis du har farge i håret går d ikke ant å farge håret lysere, da må du bruke bleiking/avfarging å evt stripe håret lysere... Går kun å farge et hår lysere hvis d er heelt naturlig farge på håret fra før.

Pass på hvis du skal kjøpe bleiking at d er bleiking du kjøper å ikke lysfarge for da blir d ikke å ta farge. Anbefaler dg å gå til frisør for best resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...