Gå til innhold

Noen her som bruker Ralph Lauren klær på barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får alltid Ralph Lauren klær til barna fra familien i USA.

Jeg tør ikke si at jeg ikke vil ha det. Jeg fatter ikke hvordan amerikanske unger ser ut for ikke et eneste plagg har noen bra passform.

Til og med luer klarer de jo ikke lage.

Nei jeg er virkelig ikke imponert over det merket for barn. Til voksne er noe helt annet..

Så skjønner ikke at det erså attraktivt. RL er jo veldig billig i USA så er vel ikke så eksklusivt??

Skrevet

Jeg syns RL er kjempe søtt på små barn, og i forhold til diverse franske merker som nevnes over er, er de fleste klærne komfortable og i bomull, går fint an å vaske og har en veldig lite dollete stil. Har selv hatt kjolen det snakkes om, i flere str og den er kjempe søt! Som en t-shirt med rysje-skjørt til. Super til tights, og kan dresses opp og ned. Har en haug med RL klær til barna mine, men ville ikke funnet på å kjøpe det i Norge, selv på salg. Det eneste jeg kjøper dyrt her er yttertøy og ull, ellers handler jeg mye på lindex, hm etc. Kjøper RL i USA hvor jeg er relativt ofte. Der koster en tshirt 10 dollar på outlet og en penskjorte 24 dollar. Altså billigere enn på HM..

Har faktisk solgt klær på finn med gevinst etter på ha brukt det en sesong, så for meg er det en super deal. Til eldstemann som går i 5. klasse er jeg litt mer forsiktig med bruk av merkeklær på grunn av signaleffekten og press på skolen, men han har penklær med RL. Opplever det ikke sånn på småbarna i bhgn, at det gir en signaleffekt til de andre barna. Er det noe man syns er fint så er det vel helt greit både å bruke penger og merker?

Skrevet

Fra meg som arver RL-tøy:

Jeg arver ikke bare RL-tøy, og det blir sendt fra utlandet. Uansett så gir jeg det bort til noen som trenger det (mer enn meg), så hva er problemet? Hun skal ikke ha flere barn selv.

Skrevet

By the way HI:

Jeg arvet nylig en slik kjole du snakker om, men i str. 3 år i marineblå. Jeg ga den bort i Afrika til noen som trengte den, hvis ikke skulle jeg jaggu forbarmet meg over deg og sendt deg den, for jeg ville aldri kledd jenta mi i den, med mindre jeg måtte av nødvendighet.

Skrevet

Djeez. Afrika.

Jeg kjøper mye Ralph Lauren, har gutt og de har klassiske klær uten spiderman og andre monstre som ofte er på gutteklærne her. Kjøper alt av klær i utlandet vi da. Bryr meg ikke om det blir flekker eller hull, har man på noe på en aktiv gutt må man regne med det;)

Skrevet

For en utrolig dustete kommentar med Afrika og RL!

Tror noen heller burde forbarme seg over deg som greier å lire av det så utrolig teite kommentarer... !

Skrevet

Det er såvidt hakket over Carola som kom til Haiti med designerparfyme til fadderbarnet sitt. "Men de har jo ingen ting der" :P

Skrevet

Åh, lille pernille lenger opp her; du virker bare så inn i hampen dum!

Skrevet

Og du anno 19:11 virker jo bare så inn i hampen slem...

Ditt eneste bidrag var et personangrep? For en fin personlighet du må ha da...

Skrevet

Herregud da du lille pernille. for noen svar du skriver. du virker så overfladisk og ond. jeg har sett andre ting du har skrevet på andre tråder. har du noe i toppen? eller er det helt tomt?

at du har ansvar for et barn er skummelt. for noen ekle verdier. tenk litt over hva du lærer dine barn. jeg blir skremt av sånne som deg.

Skrevet

Unnskyld meg du over her, hva i alle dager har svaret ditt med denne tråden å gjøre og hva er det som er så galt med lille-pernille??? Og ansvar for barn.. blir vel hakket mer skremt av deg og dine nedlatene syn på andre mennesker for å si det sånn.

Hilsen en som ikke er lille-pernille og ikke har peiling på hvem du over er heller.

Skrevet

Takk takk anno 20:49

Med enkelte kontroversielle meninger så får man til dels så hatten passer her inne. Helt greit det, men når enkelte så til de grader går til personangrep og i tillegg ytrer meninger om hvor dårlig man på bakgrunn av en debatt på DIB er som forelder, får jeg i grunn mere vondt av og sympati for vedkommende....

Skrevet

Enig... Helt out of the blue de kommentarene der.. Bra du ikke tar deg nær av det, ingen grunn til det. Ikke noe galt med kommentarene dine, snarere tvert i mot. Noen er sikkert litt stressa før jul eller noe...

Skrevet

For å svare på overskriften din, nei, jeg bruker ikke RL-klær på barna mine. Et slikt behov for å fremheve dem og late som vi er styrtrike, har jeg ikke.

Skrevet

TIL LILLE-PERNILLE:

Ikke gidde å bruke mer tid på dette. Ingenting i svarene dine som skulle tilsi at du hetses slik, er nok bare pga at du er en av de få med nick i denne debatten.

Ta en titt på noen andre debatter her, mye usaklige og ondskapsfulle kommentarer idag, både her og på skravle. Nevner feks den hvor barnefar ikke leverte et barn til avtalt tid. En anonym som er skikkelig bitchy i noen av svarene, kaller noen ditt nek etc. Noen nye som liker å yppe til krangel og dårlig stemning tydeligvis.

Skrevet

All søtte fra meg Lille-Pernille :) Ikke bry deg!!

Skrevet

LOL sammenligner du meg med Carola?!?!? Nå dauer jeg...

Jeg tok den med til Afrika og ga den bort til noen som gikk i filler. Ikke fordi det var en RL kjole men fordi det var en kjole... Djeeeezez sjøl..

Du vet, det er ikke alle steder man har den luksusen det er å sjekke merket før man tar på seg et plagg.

Skrevet

Hehe her er det en liten Pernille som støtter seg selv;-)

Når jeg ser folk i flashy merketøy tenker jeg at det egentlig står "Jeg har vært og kjøpt meg en personlighet".

Skrevet

Ok, marie antoinette, du har fått frem poenget ditt.

Skrevet

Så fint, sjelden det tar så lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...