Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg lurer på hvor mye en klassisk Ralph Lauren kjole (sånn tennis-kjole) koster ca i strl. 2 år Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 mellom 900 og 1300. Kommer an på. men mener de ligger sånn ca på det prisnivået.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Kjøper i utlandet. Mye billigere. Sjekk ut www.dress-for-less.com f.eks
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 er det så mye ja... skal sjekke ut den siden Tusen takk!! hi
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 sjekk også ut ebay. eller kjøp direkte fra nettsiden til ralph lauren, få det sendt til din adresse som du oppretter i usa og få det shippet hjem. jeg har en postboks i usa og har sendt masse ting dit. veldig lurt. skikkelig ripoff å betale 1000 kroner for noe som koster 200 i usa...
Lille-Pernille Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Bor du i Oslo HI? Lille Vintage i Arendalsgate på Sagene selger masse RL og til en "billig" penge. Hvis ikke så har jo -tante pose- på CC og Eger salg i januar og de har masse lekkert fra nevnte produsent! Kjøper nesten alt RL til sønnen min der på salg, er jo fra 30-70 % rabatt så kan kjøpe tilsvarende 30-70 % mere ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Hei! Nei, jeg bor desverre ikke i Oslo :/ Men kanskje jeg kan vurdere å ta turen dit i januar.. Er det salg der hele mnd? Må nesten overnatte om jeg skal dit, tar en 4-5 timer å kjøre dit.. Takk for tips alle sammen!! hi
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Jeg sitter her og humrer for meg selv.. Har dere ikke RÅD til å betale full pris for Ralph Lauren eller andre merkeklær, så burde dere kanskje kle dere etter lommeboka.. Latterlig!..
Lille-Pernille Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Og jeg ler av sånne som deg anno 01:39. Har råd til å kjøpe til fullpris, men er en gjerrigknark og ser ikke grunn til å kjøpe noe til fullpris når jeg vet at jeg får det på salg! Det er STOR forskjell på IKKE å ha RÅD og å KASTE penger ut av vinduet.... (tenkte at det var kjekt med STORE bokstaver siden du tydelig liker det)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Hmmm.... Jeg kler meg jo etter lommeboka når jeg kjøper ting på salg Forøvrig har også RÅD til å kjøpe det til fullpris, men kan jeg få det billigere så har jeg mer penger til andre ting hi
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har masse nye og pent brukte RL-klær som jeg stadig arver fra en venninne. Jeg får meg ikke til å bruke dem, da jeg faktisk synes det er flaut!! Synes rett og slett det er latterlig. Har brukt noe av det som ikke har merker på utsiden. Jeg ender opp med å gi dem til Fretex, eller tar dem med når jeg reiser til Afrika.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Det sier så ekstremt mye om verdiene til de menneskene som kler de stakkars ungene sine i de klærne..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 Drittplagg :8 Kjøpte en strikkejakke på ebay. Den var så trang at hun ikke kunne ha den kneppet igjen og armene var aaaaltfor lange. Og vesla her er tynn og lang. Så aldri mer. Må nesten SE og KJENNE på plagget før man kjøper det
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 Skjønner ikke at folk gidder kle ungene sine i RL... Det er liksom litt slik Vestkant- harry spør du meg.. (Vestkant- harry ble i mangel på et bedre ord for å definere hva jeg mener, hehe...)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #16 Skrevet 19. desember 2010 Skjønner hva du mener. Og er veeeldig enig. Helt dustete å kle barna i dyre designer klær. Hjelper ikke om man har god råd, er å kaste penger ut vindu uansett.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Trodde merkeplagg til barn/ babyer var slik som feks de danske og noen franske merker jeg? (Mini A Ture, Katvig, Molo, Ida T, etc.) Det blir liksom litt som å kjøre Dior- skiantrekk i bakken (Slik om Fru Beckham) i stedet for Oakley...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 Å hjelpe meg...Ralph Lauren kjole til en 2åring? Ja håper ikke barnet søler riskrem på den da..haha.. Nei jeg er vel også en gjerrigknark da som kjøper vakre kjoler i utlandet for en 200-300 kr, og mange av kjolene jeg har kjøpt spesielt på reiser til USA er veldig flotte:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 hei hei. Ja, jeg har noen få kjoler av merket RL og Burberry, men bruker mest Miniature, katvig, Memini, HM, Cubus osv osv. Hvorfor er det så galt at jeg i ny og ne vil pynte henne i slikt tøy? Det er jo ikke som om jeg sender henne i bhg i Ralph Lauren... hi
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #20 Skrevet 19. desember 2010 Jeg liker ralph lauren i forhold til en del andre sossermerker. De er enkle og rene i linjene, passer godt til hverdags, og som oftest så skriker ikke logoen mot deg. Kvaliteten er god syns jeg, men ikke utrolig. Kjøper bare slikt på ebay.com. Ikke for at jeg ikke har råd til de norske prisene, men fordi jeg kan få minst dobbelt så mye for pengene om jeg kjøper fra utlandet.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #21 Skrevet 19. desember 2010 Jeg liker Ralph Lauren klær, syns det har en flott fasong og kvalitet. Begynte etter jeg arvet noen klær fra en veninne med 3 gutter og alle hadde brukt plaggene før, det kunne neste ikke ses. H&M klær holder stort sett til 1 og det var det. Og ikke minst, om det er Lindex, H&M eller Cubus, gutteklær er som oftest fulle med stygge trykk. Helt rene ensfargede klær er vankelig å få der. Prisen, vel jeg kjøper på salg eller utlandet, jeg betaler da ikke 3 ganger så mye bare fordi butikken er i Norge.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #22 Skrevet 19. desember 2010 Huff, nei. Kjøper heller av de danske merkene. Heheh, VestkantHarry :-) Bra og treffende beskrivelse.
Lille-Pernille Skrevet 19. desember 2010 #23 Skrevet 19. desember 2010 Gjør meg ingenting å bli sett på som vestkantharry på bakgrunn av at jeg kjøper kvalitetsklær til sønnen min. RL er bare et av mange merker jeg kjøper, og heller en diskre liten hest på brystet eller baklommen enn "skrikende" mønster og store trykk som hos billigkjedene. Jeg kjøper også petit bateau, reima, gant, il gufo, burberry, molo, p&p, joha m.m Bruker masse tøy fra RL selv, og du ser ikke noen merker med mindre du vrenger plaggene! Til deg som arver fra venninne og som som synes det er både latterlig og pinlig - jeg synes nå heller at det er latterlig og pinlig at du velger å ta imot. Hva med litt ryggrad og si ifra, eller truer hun på deg disse plaggene?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #24 Skrevet 19. desember 2010 Akkurat hva vi trenger i verden. Flere overfladiske folk..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #25 Skrevet 19. desember 2010 Du får dem lett for 200,- på Finn- Kjøpte to helt nye til 450,- jeg . Da er de nok kjøpt i USA, er jo ikke spes dyre der, så kaller det ikke sosseklær jeg nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå