Loppa Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hei Har nettopp hatt fryseforsøk, fikk satt inn ett egg Man skal bruke 2 mg progynova (2 tbl morgen og 1 tbl kveld) Jeg har glemt av hva legen sa til meg, skal jeg fortsette å bruke 3 tbl pr dag frem til test og så gå ned til 2 mg x 2 etter en evt. positiv test? Håper noen kan svare
Loppa Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2010 I tilfelle det er flere. På Riksen bruker man 2 mg tbl. 2 morgen og 1 kveld frem til uke 8. Deretter blir det fastslått på UL hvor mange man skal ta derfra.
TanteTroll Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Kan jeg spørre deg om noe? Starter du med noe medisiner i forkant av innsetting? Testet negativt i dag på siste ferskforsøk, men har heldigvis 5 egg på frys. Ikke hatt fryseforsøk tidligere, og litt spent på hvordan det foregår. Papirene er underveis til meg da, men litt utålmodig etter å vite:-)
Loppa Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2010 Hei. Trist med negativ test , vet hvordan det var... Jeg startet opp med Progynova da jeg fikk mensen. Da det ble klart på UL (dag 12) at alt så fint ut, skulle jeg starte med Crinone gel to dager før innsetting (som ble 14 dager etter mensstart) . Nå skal det sies at jeg har regelmessig mens og at det er mannen som er "problemet". Lykke til videre! Bare spør i vei om det er mer du lurer på
TanteTroll Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Takk for svar:-) Jeg lurer sikkert på noe mer etterhvert. Lykke til med fryseforsøket ditt - håper det går bra!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå