Gå til innhold

Hvem savner du nå i julen?

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tante Hild-Jorid. Vi mistet henne 8. desember 2007, hun var den i familien som sto meg nærmest og betydde uendelig mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmoren min:(

Hun var min redning når jeg var liten,og hun falt i romjulen for syv år siden og brekket lårhalsen.Hun ble innlagt sef og jeg besøkte henne bare en gang fordi jeg ble så satt ut av å se henne slik.Også døde hun av blodpropp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner pappaen min , første jul uten han.

Bestemor og bestefar

Mammaen min som er psykisk syk og ikke takler noe eller noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemoren min, som døde 28.12 ifjor.

Savner henne virkelig! Så trist å ikke pakke inn julegave til hu i år. =(

Men, jeg vet hun har det godt med mannen sin :)

Det er der jeg finner trøst. Det siste hun sa til mannen sin da han døde, var at hun skulle komme til han når hun var klar. Så, nå er bestemor og bestefar sammen og passer på oss denne julen. Hun var enke i 12år, og jeg husker de siste dagene hun levde at hun sa at hun skulle til bestefar.

Det gjør meg god og varm i hjertet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldemor!

Er snart 19år siden hun døde, da jeg var bare en liten jente på 7år. Men savnet er like stort i dag som da. Spesielt på spesielle dager!

Vet at hun er her å passer på oss da, så det hjelper på.

Også savner jeg hele resten av familien min!

Skal feire jul alene for første gang og det er både rart og godt. Blir merkelig å ikke ha noen biologiske besteforeldre sammen med oss på julaften. Heldigvis har vi verdens beste bonud besteforeldre i nærheten som vi skal være med i romjula og det letter jo mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner farfar og bestemor på stemor sin side. farfar døde da jeg var 7, men savner han enormt alikavell.. Bestemor døde for et par år siden, og savner henne enormt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...