Gå til innhold

Gravid?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig drikke vin i kveld og tenkte at jeg skulle ta en test bare for å være sikker på at jeg ikke var gravid. Men den ble positiv! Vi prøvde tidligere å bli gravid, men bestemte oss for å vente en stund fordi det passer så dårlig nå. Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, jeg har ingen symptomer.

Er det noen som har testet positivt på billigtest og IKKE vært gravid? Har kjøpt CB digital som jeg skal ta senere idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Men vil gjerne gratulere selvom det skjedde på et litt ubeleilig tidspunkt :o)

Skrevet

Takk, tror jeg..

Så sprøtt at når man prøver tar det en evighet å bli gravid og man opplever utallige skuffelser, men når man ikke prøver så klaffer det etter ett lite "uhell"..

Skrevet

gratulerer med spire :D <3 du er nåkk gravid, har tatt mange tester opp igjennom tiden og alle har vært negative, så når testen viser positiv så er du gravid. ganske sikkert :) men ja det er sant det du sier. Når man prøver å prøver så skjer det ingenting. men når man slutter å prøve eller tar en pause så skjer det. Jeg har ikke prøvd aktivt på 2 måneder nå men mensen har forsvunnet totalt. Blir ikke å starte prøvingen igjen før i Januar tenkte jeg, så kanske mensen er kommet tilbake til da.. Så nå koser vi oss bare når vi har lyst så skjer det vist det skjer :) Har tro på at det er det som skal til for å bli gravid. Jeg tror man må bare "glemme" når man har EL og når mensen skal komme så skjer det helt plutselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...