Gå til innhold

Ung mor i Skedsmo

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg er ei jente på 19 år med en sønn på 3 år fra før av.

Jeg har bodd i Skedsmo et halvt år og er nettstudent så kjenner ikke så mange i område.

I tillegg har jeg ingen venner/kjente som er gravide.

Så hadde vært veldig hyggelig om det er flere i området her som kunne tenke seg å treffes.

Vi venter ei jente 30.04.11, hun skal mest sannsynlig hete Aurora Desirè.

Jeg bor i Strømmen (for dere som vet hvor det er).

Om det er noen som kunne tenke seg et treff så bare si ifra! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142689621-ung-mor-i-skedsmo/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med på treff for Nedre Romerike! Er ikke satt opp noe treff ennå, men det kommer nok etter nyttår. Selv er jeg ikke akkurat ung mor og har ei fra før, men det gjør vel ikke så mye? Aurora er forresten et nydelig navn :)

Jeg bor ikke i Skedsmo for øyeblikket, men har bodd der gjennom hele oppveksten og frem til 1-2 år siden. Siden jeg har familien min der og alle vennene mine så er jeg der ofte. Hadde noen hatt noe imot at jeg hadde slengt meg med da? :$

er hjemmeværende og tar nettstudier, og kjenner så og si ingen her.. (også derfor at jeg drar nedover til Skedsmo ofte ) =)

• 1 måned senere...

hei hei :) jeg bor på skjetten,så veldig nærme deg :) jeg er nettopp blitt 25 år,har ei datter på fem fra før,og det kommer ett nytt medlem slutten på juni :D er innfløtta trønder:) gjerne ta kontakt hvis du vil møtes,kjenner ikke såååå mange selv,å morro å bli kjent me nye folk også :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...