Gå til innhold

Frustrert

lei av å vente *venter enda*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev fra Ullevål i dag om at de ikke kontakter oss før uti mars neste år ang ISCI.. Vi har allerede brukt over 2 (nesten 3) av vente-mnd, og nå skal de ha oss til å vente enda 3 mnd... Det er jo helt vanvittig!! I hvert fall når de da på samtalen sier 2-4 vente-mnd. Litt av en beskjed å få 6 dager før jul...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk time i slutten av April til ivf behandling i Haugesund. De er lang ventetid:S forstår godt at du ikke like de. har samme problem me ventetid:(

Skrevet

Jeg har god erfaring med å finne på masse positive ting i ventetider. Har jeg vært litt treg og bare gått og kvernet, har jeg gitt meg selv en tupp i baken. Går jo bra når en først kommer igang, så lenge det er ting en liker. Dette får tiden til å gå fort, samtidig man kobler mer ut fra forsøket som er i vente. Jeg har virkelig troen på at det er godt både for kropp og sjel.

Mye av det jeg brukte tiden på var å bli flinkere til å oppsøke venner (kan jo koke bort i en heltisk hverdag), trene (veeeeeldig bra for kroppen å være i form under forsøk og ved evt. graviditet), reise (gjerne til sol og varme). Brukte også endel tid hos refleksolog og akupunktør i enkelte perioder. Jobben har jo selvfølgelig også tatt mye av tiden i hverdagen.

Bare noen tips i en ventetid som han føles så uendelig lang ;-) Masse lykke til!!!!!!!

Skrevet

Uff, ja, jeg skjønner at det er kjipt, spesielt når dere hadde fått beskjed om en kortere periode!

Det er ikke noen trøst, men det er i alle fall kortere ventetider nå enn før. Da vi ble henvist til Ullevål var det 9-11 mnd.

Det er om å prøve å kose seg litt i ventetiden og forberede seg til forsøk og graviditet og gjøre alle de tingene man kanskje ikke kan eller ønsker å gjøre når dere kommer så langt.

Lykke til!

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord jenter :)

Nei det er skikkelig kjipt å vente, særs siden sykehuset her brukte så lang tid på å i det hele tatt få papirene avgårde til Oslo.. Hadde forespeilet oss, med den ventetiden som var gitt, uthenting av egg i februar...men det kan vi nok se langt etter. Om det ikke plutselig skulle gå opp et lys for dem på Ullevål da :P

Skrevet

(bytta nick forresten :P )

Skrevet

Hehe me får gå å få oss hobby;P eg har et hus som pusses opp frem fra mars så eg har litt å henge fingrene i:) Men merke de på kveldene at de er lenge igjen:/ Såg de va litt nytt nick:)

Skrevet

Hobby er en fin ting ja. Jeg planlegger å bli millionær i kveld, og da skal vi i gang med husbygging etter det. *ler litt*

I mellomtiden får jeg hjelpe ei venninne med maling i nyhuset hennes :)

Skrevet

Millionær hadde vert kjekt og bli:) hehe.

bygger ut å renoverer hele huse så me får plass til noen små tråll:), så bor hos svigers til februar/mars:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...