sjarm Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Har di to siste dagene opplevd slim når jeg tørker meg,ikke mye men har ikke hatt dette før.har hatt mye utflod men ikke slim. Kan dette være slimproppen som holder på å løsne? Termin 14.januar
Oktobergutt2010:) Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Vanskelig å si, så aldri noe til slimproppen jeg selv da. Men den er gjerne lyserød (?) Er jo ikke unormalt å ha mer slim mens man er gravid, uten at det er slimproppen som holder på å gå, eller har gått :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har termin i begynnelsen av mars og har hatt mye slimete utflod en stund nå...gufne greier...må bruke truseinnlegg for det er såpass mye som kommer. Er godt mulig det er din slimpropp som løsner, men slik jeg har forstått det så er den som oftest hvit/rosa (altså med noe blodspor)...men jeg er sannelig ikke sikker...så den aldri selv med førstemann da jeg ble igangsatt på sykehuset.
judianna Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg hadde masse utflod hele svangerskapet , men slimproppn gikk hos meg samme dag som jeg fødte : Merket stor forskjell , dette var mer som en klump og den var litt blodig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå