andreita med 2 prinsesser Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 ..og den forrige også, skulle ha sex annenhver dag uken med el, men det ble det altså ikke, har vært mye på jobb pluss hogget ved i flere timer for dagen så han sa han var så sliten, sovnet på sofaen hver kveld. Han sier det er bedre på dagen, men hva hjelper det når han ikke er her?? Har syklus på 26 til 27 dager og hadde kraftige el smerter dag 12 og hadde aksjer inne dag 11, håpet er lite, men det kan jo skje et mirakel Er litt lei av og tenke på dette hele tiden nå, prøver og ikke gjøre det, men det er ikke så lett Så jenter min frustasjon er ute, sorry, håper og komme med hyggeligere innlegg neste gang
andreita med 2 prinsesser Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor kan jeg ikke lese svarene??Får bare opp det jeg selv har skrevet
Tieran Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Det bare lastet og lastet i stad, ble et eller annet tull. Men gjør et nytt forsøk; Fikk ikke helt med meg i innlegget ditt om el var over eller om det var nå? Har du fortsatt el er det jo bare å ta en liten "mornings" ;o) Enten før dere står opp eller i dusjen sammen, eller noe. Håper i hvert fall du har en mer opplagt samboer neste pp da )
vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Jeg kjenner meg så igjen i det du sier om samboeren din. Jeg har gått å tenkt de 2 siste månedene at nå har jeg EL også prøvd å spørre samboern min om han vil ha sex med meg, men han har hele tiden sagt at han er så sliten og trett eller at nå skal vi sove jeg har jobb imorgen. Det er frustrerende,. men jeg tror mennene får litt presantasjonsangst når man har plikt sex bare fordi EL er der. Det kan muligens hjelpe å la vær å fortelle samboern når man har EL , skal ha mensen osv. Det ser ut til å virke på min samboer har ikke fortalt han når jeg hadde EL denne mnd og han ble med en gang ikke så "trett/sliten mer Men nå har jeg også bestemt meg for at jeg tar en pause fra alt prøvingen i jula så ser jeg det ann i Januar. Men blir nåkk å fortsette å ikke fortelle samboern når jeg har EL. Og har foresten sluttet å tenke på det selv. Jeg lar heller det skje når det skjer
81-Mamma<3<3 Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Hadde du sex rett før el så er vell det så perfekt som det kan bli! Når det er el er det jo som regel for sent Lykke til
andreita med 2 prinsesser Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2010 Takk for svar jenter, jo hadde sex som sagt pa dag 11 så det kan jo være, men skal ikke tenke mer på det nå i julen, kose meg med familien som mange andre skriver her også Tror kanskje jeg skal prøve å ikke nevne el så mye for mannen heller, tror nok det lett blir prestasjonsangt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå