Gå til innhold

Trenger litt råd . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter !

Har så god erfaring med at det er alltid noen som svarer så jeg prøver igjen . Min datter på snart 8 mnd har fått et skikkelig stygt utslett rundt bleie området , eller dvs det er mest rundt kjønnsleppene . Trodde først hun bare var vanlig rød i stumpen , men det er mer som prikker . Det er skikkelig rødt og akkurat som litt varmt på huden . Heldigvis ser det ikke ut som det klør eller er vondt for henne , men det ser skikkelig rødt og hissig ut . Pøser på med zink salve og er flink å vaske med vann , ikke bare våtservietter . Har også prøvd med barne pudder for å se om det liksom tørker ut , men ser ikke ut som det hjelper det heller. Noen som har vært borti lignede ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Husker datteren min hadde noe som kan høres ganske likt ut. Jeg lot henne gå mest mulig uten bleie når vi var hjemme og prøvde å lufttørke det bort om du skjønner. I tillegg vasket jeg henne kun med vann og smurte ikke med noenting. Da gikk det bort etter et par dager. Kan være såkalt bleieutslett. Husker også at det såg veldig "hissig" ut.

Du kan jo prøve det samme:-)

Lykke til!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...