Gå til innhold

Noen som har erfaring med Vitamin B12 injeksjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått resept på dette hos legen... Samt tilskudd av vitamin D og Jern.

Dere som har hatt vitaminmangel, hvordan ble det for dere etter eller under behandling?

Skrevet

Fikk b12 injeksjon og fikk masse energi og overskudd, klarte å stå opp tidlig om morgenen uthvilt og opplagt :)

Skrevet

Tok det lang tid før energien kom? :) Fikk b12 som tabletter tidligere men merket ikke noe forandring...

HI

Skrevet

Nyere forskning viser visst at b12-injeksjoner har liten effekt. Jeg hørte det på radioen her forleden. B12 er et viktig vitamin, men har omtrent bare placeboeffekt når det blir injisert.

Du kan google for mer info.

Skrevet

Dummestejeg har hørt den studien anonym over her snakker om. Kom med en link på det?

B12 blir undervurdert i Norge.

Har hatt fantastisk effekt av b12 injeksjoner. Kroppen skiller ut det som måtte være for mye. Helt trygt..

Skrevet

Har også akkurat fått påvist b12 mangel, og jeg fikk min første sprøyte forrige mandag. Nå skal jeg ha en til over helga. Fikk ikke noe særlig mer energi av den første, men i tillegg ble jeg så inn i granskauen forkjøla samtidig. Så nå regner jeg med at jeg får masse energi etter den andre sprøyta. *krysser fingre* Orker ikke gå å være helt uten energi lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...