snart mamma til nr 2:-) Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg er i uke 36+5 og merker at det begynner å røyne på nå. Får nesten ikke sovet noenting gjennom natten. Enten våkner jeg av at jeg må på do,av smålyder, halsbrann eller så vet jeg ikke hva det er jeg våkner av. Noen som har funnet en mirakelkur for å sove? Blir helt utslitt av så lite søvn, og vil gjerne være oppegående og blid for min datter og samboer;-) Tips mottas med takk :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har lagt meg på eget rom, det funker utrolig mye bedre for nattesøvnen min, siden jeg er veldig var for smålyder. Vanligvis sover jeg i dobbeltsenga med mannen og med min 14 mnd gammel datter i sprinkelsenga ved siden av. Det høres kanskje stusslig ut å sove på eget rom, men det er bare for en liten periode. Og akkurat nå så er søvn og overskudd viktigere enn alt annet. Går hjemme med datteren min hver dag, hele dagen og da passer det dårlig at jeg sover lite.. for jeg blir skrekkelig irritabel om jeg ikke får nok søvn
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Hørtes jammen ikke dumt ut! Skal gå og re opp gjestesengen og legge meg der inatt for å se om det kan bli bedre. Det er så viktig å føle seg opplagt. Dessuten skal vi jo samle krefter til fødsel i tillegg,da hjelper det dårlig å gå og gjespe hele dagen;-) Takk for tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå