Gå til innhold

jaja, da takket bekkenet for seg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bekkenløsning i tidligere svangerskap... og fikk det tilbake rundt uke 16 denne gangen.

Siden jeg har kontorjobb så har jeg klart meg ok på jobb... men har trappet ned til 3 dager i uken...

Men nå....har det takket for seg tror jeg :( Kommer meg ingen plass uten krykker....ikke på do eller til kaffitrakteren en gang :( Er 33 uker på veg, så dette kan bli noen lange 7 uker...

Er ikke så lett når en har 2 små barn fra før heller... stakkars barn som har en mor som er slik :(

jaja, det var dagens syting fra meg..

ha en fin lørdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei strekkmerketrollet!

Sniker meg inn fra 2 tri :) jeg har hatt bekkenløsning siden uke 5, og har hatt noen perioder på krykker til nå. Det som ofte har skjedd med meg er at jeg på en el annen måte har fått bekkenlåsning i tillegg. Og da kan jeg ikke belaste benet engang, og det er fryktelig vondt.

Løsningen for meg er naprapat! Bekkenet mitt hadde vridd seg noen cm, og det sier jo seg selv at det ikke er bra for skrotten :) Hun ordner forsiktig med litt tøying og greier. Ikke noe hardhendt eller knekking.

Jeg kunne gå normalt dagen etter! Kanskje dette kan hjelpe for ddeg også? Lykke til videre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...