Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fra flere innlegg her at økt vann i kroppen (ansikt, armer og ben) er et tegn på at fødsel nærmer seg??

Dette har jeg aldri hørt om. Jeg har vært plaget med dette i mange uker - moderat vel og merke- men siste uka er bena blitt nesten tømmerstokker...

Var hos JM i går og barnet er godt nede i bekkenet og holder på å feste seg, spor av proteiner i urinen, men hun sier jeg må belage meg på å gå hele jula også. De er jo ikke akkurat veldig til å motivere for at fødsel KANSKJE skjer snart... Skjønner de jo litt også da men ;) Ikke det jeg vil høre nå!! Vil helst få den ut nååå he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde mange opplevde å få vann i kroppen i slutten av graviditeten, noen også før, men at det ikke hadde noen sammenheng med når fødsel vil skje?

Skrevet

Jeg har litt i ankler og fingrene. Tror ikke det har noe med fødsel å gjøre for jeg har hatt det ett par uker allerede. Jeg er uke 34 nå.

Skrevet

Tror ikke ødem har noe med at fødsel nærmer seg. Er i uke 33 og har 2 i ødem. Har hatt mye ødem i mine to forrige svangerskap også. Fikk det rundt uke 30 da også. Fødte 3 og 11 dager før termin.

Skrevet

Husker med 1 mann, at jeg var hoven ganske lenge før, og hadde 2 i ødem i mange uker, men når jeg ser på bilder fra fødsel, er jeg jo enorm! Så det kom MYE mer vann de siste dagene..

Men HI, hvis du har fått veldig utslag på ødemer og i tillegg har utslag på protein, hvordan er blodtrykket ditt da? Husk å følg med på det så du ikke ender med svangerskapsforgiftning...

Skrevet

Hadde veeldig mye vann i kroppen da jeg skulle ha nr 1,samt proteiner og eggehvite i urin og høyt bt..Fødte 5 dager etter termin..

Hadde litt vann,men ikke mye da jeg gikk med nr 2 og fødte 9 dager etter termin..Venter nå på nr 3 med middels mye vann i kroppen og har 10 dager igjen til termin..Tviler på at jeg blir å føde før..

Eneste jeg har hørt om ødemer er at de holder øye med alle disse syptomene me tanke på svangerskapsforgiftning. Når man har utslag på urinprøven er det et tegn på at nyrene ikke har det helt bra og man må passe på at det ikke fører til nyresvikt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...