Millamil Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har fått en liten hvit blemme på den en brystvorten.det svir litt når jeg tar der og når småen suger.leste på ammehjelpen at det var melkeblemme.prøvde å klemme forsiktig fikk ut littegrann,men tør ikke klemme så veldig mye heller. Flere som har hatt en sånn?vil den gå bort av seg selv tru? irriterende at det skal kunne bli så mye greier med de puppene altså:)hehe..
Nicoline3 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Høres ut som en melkeblemme ja, hadde det samme og den gikk ikke bort av seg selv!! Kjøpte varmeputer på ammehjelpen og la på , og da stod bare spruten etter noen minutter. Er også veldig fine hvis du merker begynnelse til brystbetennelse.
Gullblomst Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Jepp. Jeg har hatt en sånn. I kveld faktisk. Har hatt den hvite prikken i ett døgn og det begynte å gjøre svært vondt ved amming. Jeg måtte derfor sjekke ammehjelpen i kveld for å finne ut hva det var og hva jeg kunne gjøre for å bli bedre. Jeg tok en nål og desinfiserte den før jeg stakk hull på blemma. Siden jeg styra sånn med brystvorta startet utdrviningsrefleksen etter at jeg hadde fått hull og da stod melka gitt. Rett ut Og etterpå var jeg helt fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå