Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Forleden fant jeg et mistenkelig visittkort i min samboers lomme. Jeg skulle kun hente penger, men reagerte på at det sto "thai massasje" på et kort som lå sammen med pengene. Det var ingen firmalogo, bare massasjestedets adresse, navnet på en asiatisk kvinne og noen telefonnumre. Visittkortet så proft ut om man ser bort i fra det manglende firmanavnet. (Kanskje firmaet er navnløst?) Uansett, jeg ble veldig overrasket! For ikke å si fly forbannet, i all min fordomsfulle holdning til ordet "thaimassasje". Han har hatt problemer med ryggen i en viss tid, og har derfor gått til behandling. Men hva slags behandling???? Etter å ha summet meg litt, sjekket jeg adressen og telefonnumrene på gulesider. Og det var da jeg fikk en virkelig dårlig følelse. Mobilnummeret var ikke oppført i noen registrere, og "sentralbordet" var registrert på en adresse langt unna massasjestedet. Med andre ord en litt ullen virksomhet, eller er bedriften bare så lite "søkbar" fordi det er en liten enhet? Jeg søkte videre på dette med thaimassasje og fant mange dokumenter om en seriøs og gammel helsebringende behandlingskunst fra Asia. Jeg fant også minst like mange hint om at norske "thaistudioer" var for rene bordeller å regne. Det sto utsagn som "- jentene begynner alltid seriøst, men det tar ikke lange tiden før de blir over kanten intime og kommer med tilbud om ekstraservice til en billig penge." Etter hvert som jeg søkte fant jeg ganske mye som styrket troen på at min samboer kjøper seksuelle tjenester bak min rygg. Jeg har ikke klart å konfrontere samboeren min med visittkortet. Til nå har han snakket så varmt om behandlingen han får på ryggen, at det er en mannlig rygg- og nakkespesialist og at det hjelper. Han blir bedre sier han. Kanskje betyr ikke visittkortet noe. Kanskje er det hele nokså uskyldig. Men det hører med til historien at han har vært utro mot meg før og han har løyet om det uten nevneverdige problemer. Men jeg har tilgitt han. Nå kjenner jeg at verdien av tilgivelsen min blir mindre og mindre etterhvert som mistankene blir sterkere. Hvordan griper jeg dette an???? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Uff, for en ekkel situasjon! Hadde jeg vært deg, ville jeg ringt og laget en avtale med den som svarer, si at du er kona til XXX og vil gjerne ha samme behandling som ham. Så hadde jeg dratt dit og snakket med vedkommende, er det en mann får du en god massasje, er det en dame ville jeg appelert til henne som kvinne og bedt om sannheten. Utrustet med dette ville jeg konfrontert mannen. Stor klem til deg!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Jeg derimot syns jeg fikk mange seriøse treff i Norge som driver med thaimassasje. Så det behøver ikke å være noe... Men en viss mistanke får man jo.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Kan du ikke bare si at du fant kortet og si at du også har lyst til å prøve en time og da se hvordan han reagerer?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Men hva heter stedet? Det er steder som er seriøse også, mens andre som er kjente bordeller. Så om du lurer så må du nesten si hva stedet heter for å vite hva jungeltelegrafen sier. Men ja, jeg kan forstå at du er skeptisk. Men tror også at om dette hadde vært et bordell så ville han ikke lagt visittkortet bare ligge i lommeboka. Og en ting til, etter den nye loven er det svært få bordeller igjen, og de som er er veldig skjulte.....De fleste kjøper nå hos "innejenter" som reklamerer på nett, uavengig av bordeller. Det du også kan gjøre er å sjekke pcen hans, om han har vært inne på eskorte eller massasje sider. Samt sjekke nummer han har ringt til ved å søke i google, gule sider er her ingen vits da de som jobber sånn aldri er registrert med noe ordentlig der uansett. Søker du i google så finner du ut om nummeret annonserer noen eskorte eller massasje steder. Del opp nummeret på forskjellige måter, feks, skriv det rett fram uten mellomrom eller to tall om gangen osv.... Men uansett, har du en magefølelse så lytt til den. Mange bare skyver det vekk fordi de ikke ønsker å inse det som er fakta.
ellen-propellen Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Det enkleste er vel å fortelle mannen at du fant kortet og spørre hva dette er for noe?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Nei, det er det dummeste du gjør. Da kan han slette alle spor og så ro det i land. Har man en magefølelse så bør man finne ut hva det er. Min eks var slu, han prøvde alltid å finne ut hvor mye jeg vet og justere forklaringen sin deretter. Mange menn er på¨samme måten. Og de lyver for å ro i land. Jeg har hjulpet flere med å rulle opp utroskap, og de blir alle sjokkerte hvor manipulerende og kalkulerende mannen har vært.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 hmm.. hvis man ikke kan stole mer på hverandre i et forhold så tror jeg uansett ikke at forholdet er riktig. hadde han vært helt rett for deg så hadde du ikke trengt å tenke tanken engang... men kjenner jeg synes synd på deg.. :'( håper bare du er klar over at å gå inn på pc'n eller mobilen hans kan få konsekvenser for deg selv.. så det vil jeg fraråde... er han drittsekk nok kan han faktisk annmelde deg for spionasje eller overvåkning.. og dersom du har vært inne på hans mobil eller pc så har han faktisk hold i det også.. og vil derfor kunne vinne en evt. sak.. men lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 her jeg bor er det mange serioese thaimassasje steder, og det begynner aa bli veldig populaert. ikke ta sorgene paa forskudd.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Ja, synes jeg ser det: Forsmått ektemann anmelder kone for spionasje etter avslørt utroskap. Blir sikkert ikke henlakt heller, neida her trår politiet til med alle ressurser!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har jobbet på massasjestudio selv, om enn dog med kun norske jenter - og ja, det var en bordell der seksuelle tjenester ble utført - MEN det hendte flere ganger om dagen at det kom menn innom bare for massasje - flere av jentene er nærmest som proffe massører å regne, mens andre bare sauser inn med olje og går rett på sak. Jeg spurte ofte om hvorfor de kom dit for kun massasje og ikke gikk til proffe massører, og svaret var som regel at de syns det var mye hyggeligere å bli massert av en lettkledd jente enn en person i hvit frakk - og de så ikke på det som utroskap.... Hva slags sted mannen din besøker kan jo ingen vite, med mindre de har vært der selv. Uansett er nok sjansen stor at han har kjøpt seksuelle tjenester - jeg vet ikke hvordan det er med hygiene og kondomruk på disse stedene, men kan du ikke oppsøke adressen og se hvordan det ser ut da...Eller prøve å følge etter mannen din år han skal til massasje.. Vanskelig situasjon, det er kun du som vet hvor dine grenser for utroskap går - hvis du konfronterer ham, vær forberedt på å få svar du ikke ønsker.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Sjekk opp studioet i brønnøysundregisteret.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #13 Skrevet 18. desember 2010 Eh, hallo 15.25, tror du virkelig slike steder er registrerte firmaer som betaler skatt???
Gjest Skrevet 18. desember 2010 #14 Skrevet 18. desember 2010 Thai massasje er faktisk helt fantastisk bra for ryggen. Men om han er typen som synes sexkjøp er problemfritt ville jeg nok vært skeptisk hvis jeg var deg. Kan du ikke bestille time samme stedet og se om det er et skikkelig sted som faktisk driver med behandling eller om det er salg av seksuelle tjenester som er greia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå