<3Tingeling<3 Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 jeg er da 18 dager over ikm og har hatt litt blødning den siste uken. men det har vært utrolig lite at jeg egentlig ikke kan si at jeg har blødd. kan vel si det sånn at det er litt blodig utflod, men har bare merket det når jeg har brukt ob, har ikke kommet noe på papiret. så lite er det. Normalt pleier jeg å begynne å blø litt i 2 dager som øker også har jeg 2 dager der jeg blør for fult og 2 dager der det avtar. men har ikke hatt noe tegn til at mensen har tenkt å komme. har vært litt små kvalm i en ukes tid nå. Når jeg gikk gravid med sønnen min fikk jeg ikke positiv test før jeg var 6 uker på vei. så jeg begynne å lure no:S Har forresten prøvd å bli gravid siden januar. Så jeg syns at TR kan komme hvis jeg ikke er gravid.
Tre rosa kalver Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Ville tatt en blodprøve til legen jeg Lykke til!
<3Tingeling<3 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2010 Da får jeg svar på blodprøven i mårra og jeg gruer meg. Er så redd den skal være negativ:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå