Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det ut til at det kanskje skjer noe her....

Etter ett døgn med tulle-sammentrekninger har jeg nå funnet ut hva rier er (Det gjør vondt gitt.. :))

Bursdag har jeg også idag. Så kanskje dette blir den vondeste bursdagen ever, med den beste mulige bursdagsgave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!! Akkurat i passe tid til å komme seg hjem til jul også. Lykke til :-)

Skrevet

Kjempe spennende! Ønsker deg all lykke og masse krefter!

Ps gratulerer med dagen

Skrevet

Så spennende, Ugla. Gratulerer med dagen, og masse styrketanker til deg. Tenk nå er veslejenta snart her -årets julegave!

Skrevet

Så,spennende gratulerer med dagen også. fødselen går helt sikkert bra. Hilsen som har født mange ganger før .-)

Skrevet

Prøver igjen.

Så spennende, Ugla. Tenker dere gleder dere til å se det lille vesenet som har vokst inne i magen din. Lykke til, gratulerer med dagen og alle gode ønsker om en bra fødsel tross smerter.

Skrevet

Åååå så fantastisk! Masse lykke til med fødselen. Gleder meg til å høre oppdateringer fra deg. Og gratulerer så mye med dagen! God juleklem!

Skrevet

Så spennende!!! Det blir vel den bursdagen du husker best! Gratulerer så masse med dagen! Ha en kjempefin fødsel! Kanskje Mia blir født på termindatoen!

Skrevet

Spent på å høre hvordan det går med deg, Ugla!

Grattis med gårsdagen, forresten:)

Skrevet

Gratulerer med lille Mia!! Jeg tittet innom blogg'en din Ugla og der var det strålende nyheter :-) Gleder meg til å høre mer om verdens skjønneste lille nurk, den nybakte mammaen(e) og fødselen etterhvert. Stor klem!

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Mia! Endelig fikk dere møte det lille underet, og det på mammaens bursdag også! Er helt rørt nå! Har vært innom her og på bloggen din flere ganger i dag for å sjekke! Kos dere masse med det lille nurket :-)

Klem fra meg!

Skrevet

Ååå, så gøy Ugla!

Gratulerer med vidunderet:)))

Skrevet

Gratulerer så masse Ugla. Så fint å høre at alt gikk bra. Verdens beste førjulsgave.

Skrevet

Gratulerer så mye med lille tulla:) Endelig fått igjen for alt slitet....en nydelig liten jente:) Nyt tiden fremover. Stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Mia :) Endelig ble det din tur!! Vi fulgte hverandre litt i starten, og jeg har fulgt med hvordan det har gått med deg selv om jeg ikke er så aktiv lengre etter jeg fikk snuppa mi :)

Kos dere og nyt tiden!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye, Ugla! Moro å høre at alt er bra! Kos dere masse i jula!

Skrevet

Gratulerer med fødselsdagen til både mor og datter:)

LA

Gjest Hell & Lykke
Skrevet

Gratulerer med vel overstått fødsel og verdens beste bursdagsgave! God jul til hele familien :)

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita prinsesse.. masse lykke til fremover :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...