Gå til innhold

Har lyst på et praktisk, godt varmt plagg til å bruke i vognen. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av lag på lag med ullklær. Tar så lang tid å komme seg ut når jeg må ha på 3 lag oppi posen, og stress når man kommer på varme steder å ta av.

Kunne tenke meg et godt og varmt plagg som jeg kunne ta på henne når vi skal ut å trille, til å ha oppi posen og når vi må ut med bilen og hva som helst. En drakt eller noe som er lettere å ta av og på enn å dille med bodyer og strømpebukser. Kanskje noe av ull eller dun.

Noen som har et bra tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge helsesøster er det nok med to lag ull i vinterpose. Legg gjerne et skinn nedi vognen som beskytter mot kulde dedenifra også.

Vi bruker ullbody og strømpebukse og så har jeg en strikket pose i ull med armer som jeg trer babyen inni. Denne kan også brukes i bilstolen da det er hull ca der bena kommer for å tre inn stroppen. Fugerer kjempefint, bayen er varm og vi er fornøyde.

Skrevet

Jeg bruker en ulldrakt fra Nøstebarn som jeg er kjempefornøyd med. Under den har jeg ullbody og ullstrømpebukse. Har også en ulldrakt fra Name It som er fin :)

Skrevet

Jeg også anbefaler heldrakter i ull. Det er mange fine fra Joha, Nøstebarn, Claire osv.

Skrevet

To lag med ull er nok i vinterposen; et tynt lag og et litt tykkere.

Her er jeg veldig glad i en heldrakt fra Name It i tovet merinoull; ensfarget, med fot og glidelås. Den er kjempeenkel å zippe på, og veldig praktisk at den er med fot også synes jeg. Også koster den bare 250 kr, så en del rimeligere enn Nøstebarn sin f.eks.

Skrevet

Jeg bruker bare ett eller to lag med ull inni dunposen. Body og strømpebukse og ullfleece dress fra Name it. Kjempe deilig.

En har jo gjerne body og "laget over" på uansett. Så blir det bare å ta på en ullfleece dress og legge ungen i vognposen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...