Gå til innhold

auau!!er dette vanlig såå lenge etter fødsel a?eller mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på min seks ukerskontroll for litt over en uke siden, og fikk da to forskjellige antibiotikasomjeg skulle ta tre ganger om dagen pga underlivet mitt var mest sannsynlig infeksjon i eller betenelse.

Nå er det litt over syk uker siden fødsel og de tre siste dagene har jeg hatt kraftige smerter i både magen og underlivet, blir helt kvalm innimellom av de smertene..

Det jeg lurer på er om jeg har fått mensen eller om det kanvære noe galt? jeg har blødd hele tiden derfor jeg ikk vet hva..

Fryser og sliter veldig med klær og mat;/ huff håper deternoen råd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, hvis du allerede har fått beskjed om at du har en infeksjon i underlivet, og nå har sterke smerter og blødnigner, og evt kanskje feber(?), så ville jeg ABSOLUTT dratt meg til legen igjen??!! Mensen etter 7 uker er veldig tidlig, men kan jo selvfølgelig være årsaken, MEN det ville jeg undersøkt hos fastlegen min.. Be han ta en CRP om ikke annet..

Lykke til!!!

Skrevet

Hvis du blør enda vil jeg tro det kan sitte igjen noen rester etter evt fødsel. Du må komme deg til legen!

Skrevet

ring til der du fødte, å be om å få pratet med en gynekolog. han tar deg nok inn til en sjekk med ultralyd for å sjekke om det ligger igjen rester, er det det må du muligens ha utskrapning

Skrevet

Ja blør enda og smertene er veldig vonde;/ prøvd naproxen ogvarmeflaske uten hell<;/ men jeg skal ta meg en tlf til legen til mandag kanskje, se3 hvordan det går til da.. huff ikke artig når jeg harmest lyst til å kose med familien min;)

Skrevet

jeg hadde ringt i dag! fikk selv plutselig kraftige blødninger å klarte meg med nød å neppe, måtte haste opereres pga morkakerester. hadde og mye magesmerter i tiden før. dagen etter at var jeg i superform.

Skrevet

Du bør for ditt eget velbefinnende ringe legen I DAG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...