BabyILoveU Skrevet 17. desember 2010 #1 Del Skrevet 17. desember 2010 I dag, har jeg opplevd ett forferdelig mareritt.. det jævligste vi har vært borte i.. For underkant av to mnd siden, gjorde jeg og min samboer et kjøp av ny familie bil, en ny Volvo V 70, pga god plass og sikker bil å kjøre for vår kommende prins!. Koste hva det koste ville!!! Og i dag på DAGEN 2 mnd før termin var min samboer og jeg og med min pappa, kommende morfar ute å handlet siste rest med julegaver. Da vi var på vei hjem kom vi til ett kryss i veien, hvor fartsgrensen er 50 km/t, og vi hadde grønt lys.. jeg satt forran som passasjer, min samboer kjørte og min far satt bak på min side. I det vi krysser krysset PÅ grønt, kjører en dame RETT ut, og der SMELLER DET!!!... Hun kjørte på rødt og dermed PANG!!!.. I det det skjedde føltes det så innmari sakte, og jeg fikk "Morsinnstinktet" frem, og rett før det smeller får jeg satt benet mitt opp på desjbordet for å sikre at jeg ikke blir kastet fremover. Bilen vår ble total vraket og rammeskjev, og hele siden min ble knust, pappan min fikk slengt hode på siden i ruta... Vår bil kunne ikke lenger sees forran hva slags merke det var, og den bilen vi kræsjet med fikk bulket siden av bensin lokket og støtfangeren datt av.. Det gikk bra med oss tre og hun dama, men når vi kom oss ut av bilen kjente jeg at jeg hadde utrolig vondt i siden v ribbenet, der jeg kjenner liv tålig ofte, og jeg kjente ingen ting og fikk smerter.... På sykehuset måtte jeg.. Det er det jævligste jeg har vært borti, samboer var med og han var den eneste som fikk bli med.. rett inn på fødestuen hvor jeg skulle få "dommen"... lever prinsen vår??? Vi måtte vente til ett rom var klart, og jeg bare gråt...jeg kjente ikke liv!!!, Hadde vondt, var varm og ikke i form... GUDSJELOV at jeg har en så snill kjæreste som klarte å holde meg i sjakk med at "det går bra".. HØres kanskje litt lettvint ut, men for å roe meg og ikke stresse babyen og situasjonen mer.. han har en beroligene innvirkning på meg... Tusen takk Christian <3. Så Kom jordmoren.. ble lagt inn på ett rom og på med CTG, hun sjekket magen og klemte.. Så når jeg la meg på siden.. DA kjente jeg vår lille prins sparke... De hørte på hjertelyden og den var NORMAL!!!.. Pulsen var NORMAL!... jeg fikk ett aparat jeg måtte trykke på hver gang jeg kjente bevegelse og de sa de ønsket MINIMUM 3 ganger på 30 min!... Så der lå jeg... på ett ganske så trivig familie rom, rundt meg var det MANGE fødene... Så begynte sparkene og komme hurtigere og hurtigere... etter 30 min, hadde han sparket 28 ganger!!! :):):) Så var det vidre til legeundersøkelse av en veldig hyggelig mann av en lege... Åge hehe... så måtte jeg ta Ultralyd... og ALT var bra.... fikk igjen bekreftet at det er en liten prins der:) <3 Jeg fikk heldigvis dra hjem i dag.... og kan sove med godt hjerte på at prinsen har det bra... Vel folkens.. jeg MÅTTE bare få dette ut!!... Det jeg vil frem med her, er at det faktisk går opp så utrolig mye for en når slike ting skjer.. da vet man hvor glad man er i den lille og hvor virkelig dette er og faktisk hvor fort alt kunne blitt snudd på hodet!!! Ta vare på hverandre, og Riktig God jul til alle sammen... Klem fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142688643-akkurat-7-mnd-i-dag-og-opplevd-noe-forferdelig-ett-rent-mareritthistorie/
Gladmor30 Skrevet 17. desember 2010 #2 Del Skrevet 17. desember 2010 For en grusom skrekkoplevelse!! Men takk og lov for at alt gikk vel med dere alle Ja kan tenke meg du fikk en støkk der! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142688643-akkurat-7-mnd-i-dag-og-opplevd-noe-forferdelig-ett-rent-mareritthistorie/#findComment-142688731
BabyILoveU Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. desember 2010 Uff ja.. en forferdelig opplevelse og ikke "vite" noe... men jeg var 100 kg lettere når jeg fikk dra hjem å vite at det var bra.. men unner ingen denne opplevelsen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142688643-akkurat-7-mnd-i-dag-og-opplevd-noe-forferdelig-ett-rent-mareritthistorie/#findComment-142688747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå