venter en prinsesse i august<3 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Er det noen flere som har opplevd dette, og er det normalt? Hadde tidligere i dag bare litt brun utflod, og har i tillegg hatt magesmerter som ligner på mensmurring... Ble litt redd kjenner jeg og lurer på om det er noen som kan dele erfaring. Tror jo at det iallefall er et bra tegn at det ikke var friskt blod....
Oieoie Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Murringer er veldig vanlig å få, men hvis det er veldig vondt og kommer i tak eller sitter i ryggen tror jeg man skal være litt obs. Jeg har hatt små blødninger en liten uke nå, fra lyserosa til brunt i utfloden, til litt mer friskt blod på papiret. Jeg var på ul på osndag og da så alt veldig bra ut. Blødningen kom ikke fra inni livmora, men fra livmortappen. Det er ganske vanlig og stort sett helt ufarlig å blø litt fra livmortappen eller slimhinnene under graviditeten, men jeg ble anbefalt å ikke bære tungt, trimme eller ha sex så lenge jeg blødde...
lille frø, mor til to Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Det er relativt vanlig og ufarlig å blø litt i starten av et svangerskap. Men alle blødninger skal sjekkes av lege. Anbefaler deg å ta kontakt så kan du få en innvendig ultralyd. Bare for å få bekreftet at alt er i orden. Lykke til videre med svangeskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå