Gå til innhold

Når startet kvalmen for deg? Hvilke andre tegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sist var jeg 5+ ettelleranna da jeg ble kvalm. nå var jeg 4+4. driver på enda. puppene kom før kvalmen.

aner ikke hva amming kan gjøre med dette men du er jo full av hormoner allerede så kan vel hende det blir lit mindre eller? nei jeg vet ikke...

Jeg er i dag 6+0 og har denne uken begynt å bli kvalm. Ikke mye, og stort sett på ettermiddag og kveld, men den er der hele tiden.. huff...

Husker ikke helt, men tror jeg var 5 + ettellerannet med forrige..

jeg er bare 5+3. men har hørt dette har med gener , arv osv å gjøre. Ble litt skremt når jeg hørte min mamma lå rett ut da hun ventet meg :S:S men ikke noe tegn enda, men er flink hive i meg mat med en gang jeg står opp om morgenen. Det er jo ikke alle som blir dårlige, som sagt :-)

Annonse

I mitt første svangerskap begynte kvalmen i svangerskapsuke 2, altså 2 uker før jeg visste jeg var gravid.

I dette svangerskapet smalt kvalmen inn 6+3, men da hadde jeg vært småkvalm i et par uker allerede.

Min mor var ikke mye kvalm i sine 3 svangerskap, så jeg har både bilsyke og svangerskapskvalme fra min farmor.

Jeg begynte å bli kvalm denne uka..er i dag 6+0..mamma har tidligere fortalt at hun ikke var en dag kvalm når hun gikk med meg så denne fantastiske kvalmen har jeg sikkert arvet av pappas side. Dette er mitt første svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...