Nyttårs barn Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 hva kjøper dere da? Jeg synes at jeg trenger en varm jakke, enten en dunjakke eller en skinnkåpe kanskje, er det noen som har noe å foreslå. Jeg er ikke høy og slank for å si det sånn, og har ikke lyst til å se alt for stutt ut, hvis dere skjønner... Altså jeg er ikke tykk, men heller ikke det motsatte. Kunne tenke meg noe litt annet enn sånn Jean Paul stil, for det er det så mye av her. Hva er det som er litt kult for en litt voksen mor:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg liker kåper med lengde ca til knærne, gjerne med markert midje og så med ull i. Det syns jeg er fint. Merke aner jeg ikke, mine koster aldri mye,.. Men jeg er sikkert ikke voksen nok, bare 30:)
Zitro Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg kjøpte meg Peak Preformanse dunjakke, 4500,-. Etter jeg kjøpte den har jeg null problemer med 20- minusgrader lenger.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde nok kjøpt meg en eller annen dunjakke som er litt innsvingt og har litt lengde, i alle fall nedfor halve rompa. Men den må ikke være for blubby, det er jeg mer enn nok selv. Så kanskje det ikke er mulig å finne en slik i min str. Men kanskje du er mindre enn meg.
Nyttårs barn Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2010 Ja jeg prøvde en peak performance jakke som var fin 3500 ca. men den var svart da, kanskje litt trist. får se meg litt rundt, på salget tenker jeg.
Fizzymed2små Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Elsker Parajumpers parkasen min!! Den er helt fantastisk varm og god! Koster flesk, men verdt hver krone!! http://www.luello.com/shop/parajumpers-wlong-bear-jacket-black-p-1675.html
Fizzymed2små Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Elsker denne jakken min!! Koster flesk, men er verdt hver krone!! Fryser aldri jeg:) http://www.luello.com/shop/parajumpers-wlong-bear-jacket-black-p-1675.html
Fizzymed2små Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Der kom det to ganger ja... beklager det..
lille sprelle Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 er mye ute hele året. har ønsket meg en feminin canada goose. Gleder meg til juleaften!
Gjest To små gull♥ Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Du sier ikke jean paul, men har du sett dunkåpa de har i år? Den er nydelig, svart, blå eller beige, går nesten til knærne og kjempevarm. Jeg er ogå som deg, har bittelitt ekstra og ser ut som en elefant i f eks bergans down jakka hehe. Men denne jakka følte jeg meg veldig fin i, ikke så boblete at en så tykk ut. Fantastisk lengde på den og:-) Koster 1699,-
simbafar Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har Bergans Lady down parka, koster 3000.- og den er varm og deilig. Synes ikke man ser tjukk ut i den.
Gjøkeredet③ Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Har også PJS. Elsker den høyt og inderlig!
Lykkepålandet Skrevet 18. desember 2010 #13 Skrevet 18. desember 2010 Jentemamma! Hvordan er de jakkene i str? Bruker stort sett 38 eller medium i Norge. Hvilken størrelse bruker du her og hvilken str har du i den jakken?
Rååååsa på ball Skrevet 18. desember 2010 #14 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har Parajumpers long bear i fargen sage synes den er utrolig fin, varm og praktisk! Litt kjedelig at det er såpass mange (i hvert fall i Oslo) som har den, men det viktigste er å være VARM synes jeg også er det deilig at den rekker godt ned over rumpa hehe.. De er forresten litt små i str synes jeg, jeg bruker vanligvis str 38 men syntes jeg trengte large i jakken.
Gjøkeredet③ Skrevet 18. desember 2010 #15 Skrevet 18. desember 2010 Oj da er vi forskjellige i form og fasong, for jeg er også normalt en M/38, men jeg har S i min PJS. Og den sitter heeelt perfekt. M ble litt sånn pløsete. Er enig i at det er litt kjipt at det er sååå mange som har den.
Rååååsa på ball Skrevet 18. desember 2010 #16 Skrevet 18. desember 2010 Jeg prøvde small men den følte jeg satt som et pølseskinn og den gikk såvidt igjen over puppene I large så kan jeg få en god ullgenser under også om jeg vil uten at den føles trang. Men den ser ikke stor ut synes jeg da
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Jeg skal kjøpe meg bergans dunjakke (den som går litt ned på lårene) neste vinter, holder på å spare penger nå (for den er dyyyr) kommer til å kjøpe fuskepelsen til å sette på hetta i tillegg =))
kitty08 Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 hvor får man kjøpt parajumpers i Oslo?
Cupcake! Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 http://www.jeanpaul.no/#/collection/women/jackets/paulette-down-parka Nydelig Varm, dunete men langt fra boblete og veldig feminin. En fin dunjakke som ikke ser så sporty ut. Det verste jeg vet er sånne dunjakker som gir deg pukkelrygg
loveubaby Skrevet 19. desember 2010 #20 Skrevet 19. desember 2010 Ja du trenger vel varm jakke når du er 87 år :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå