*Nøtta* Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hvordan lukter den morsmelken som dere tar opp igjen av fryseren? Jeg har tint ned en god del,som jeg nå har begynt å bruke,men jeg synest at denne melken lukter litt "ramt". Den ble frosset ned før den rakk å bli dårlig ,så det er ikke det som er problemet isåfall. Lukter deres opptinte morsmelk litt svak "gulp" liksom?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har opplevd det og guttungen har bare spyttet det ut, så jeg kaster melka hvis den har den lukta. Det lukter jo surt, men så kom jeg over denne artikkelen. Les den, kanskje det er det du opplever..? http://ammehjelpen.no/artikkel/108/Lukt-pa-morsmelken
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Har hørt det kan bli litt bismak og lukt av den opptinte melka. men at det er helt normalt. Noen barn vil ikke drikke den.. Syntes og min smakte litt rart, men luktet ikke på den. Live likte den hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå