Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har vært inne her på bim nå. Er ikke helt oppdatert på hva som skjer her
monca*84*j12 Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 hei på deg Ja, da.. jeg er her jeg vet du! Denne pp tenkte jeg kanskje det kunne skje noe. Har gått på hormon sprøyter. Ikm julaften.. Men nå har jeg startet og blø litt. Og da har jeg INGEN tru på at det blir baby på meg til jul Skikkelig urettferdig! arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg... Så da blir det vel nytt forsøk over på nyåret igjen. Hvordan er det med deg da? Noe nytt og spennende som skjer? klem
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Nei, er ikke så mye nytt og spennende her Har ikm 27.des, men har ikke akkurat vært så veldig aktiv på baby-lagingsfronten denne måneden. Kommer nok til å ta en runde pergo neste pp tenker jeg. Og funker ikke det, så regner jeg med vi kontakter Riksen og får satt inn fryseeggene vi har der (om de overlever tining da). Da har vi i alle fall gjort et lite forsøk på å få til søsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå