HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 jenta vår bruker så lang tid på måltidet.. hun kan drikke 50 og nekte å ta mer.. så en stund senere vil hun plutselig ha mer alikevel. vet melka blir romtemperert etterhvert, men hvor lenge kan den egentlig stå??
Pinnus Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Mener å ha lest at den må kastes innen 2 timer, men er ikke sikker. Jeg ville aldri latt den stå så lenge. Om jeg nettopp har blandet den og frøken her ikke vil ha setter jeg den gjerne i kjøleskapet, men hvis den har rukket å bli romtemperert går den i vasken.
Sweet Amber Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 En times tid så er den ikke noe ok mer. Gjelder altså mme, mm er jeg ikke så sikker på. Mulig mm kan stå lenger.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 mme skal MAX stå 1 time fikk jeg beskje om på sykehuset hvertfall
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2010 Takk for svar.. Jeg blander mm og mme . 2 deler mm og 1 del mme Men da skal jeg ikke la den stå så lenge som 1 time. tror d lengste den har stått til nå er 40 minutter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå