Gå til innhold

Er det bare meg som synes det er MEGAHARDT å være alene en helg med en 1,5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det mye bra lesning...har ikke lest alle innleggene, men jeg ser at mange av oss erfarer det samme!

Jeg har også virkelig slitt med å være alene med tulla mi. Jeg har grudd meg til hver bidige gang mannen min har hatt seinvakt og jeg har måttet hatt henne på ettermiddagstid. Hun har alltid hatt et sinnsykt aktivitetsnivå og er nå 1,5 år og supersta, krevende og viser et vanvittig sinne over bagateller. Det er forferdelig. I tillegg ser jeg at vi har det så mye bedre når man er flere sammen. Flere voksne, flere unger. Jeg har et ultrastort behov for å være sammen med andre voksne pga jenta mi. Jeg får totalangst av å skulle gå alene med henne en hel helg. Jeg ser bare nå i julen hvor herlig det er når man er flere. Har en tre småsøsken i 20-årene, og det er en utrolig befriende å bare ha dem i samme rom som oss. Tulla storkoser seg og leker og får oppmerksomhet fra alle kanter når hun ønsker det.

Kan forresten skrive under på at det er alfa omega her i huset at hun må være trøtt og ha gjespet et par ganger før vi kan legge henne. Det er milevis forskjell på leggingen når hun er trøtt og ikke trøtt nok. Når det er sagt har vi til tider et jævla mas både med legging og natten for tiden. Sjefen har tatt over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...