Gå til innhold

17 pp-ingen baby i magen ennå :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg inne i min 17 pp... Ikke tegn til gravidtet. ;-(

Jeg var til utredning i sommer og fikk diagnosen endometriose. Hadde en laparaskopi der de fikk fjernet mesteparten. Samboer har testet seg og skal fungere helt fint. Gått en runde på Pergo og skal gå en runde til nå i Januar. Har IKM den 20..

Har absolutt ingen symptomer på at jeg er gravid denne gangen heller og begynner nå og miste håpet om at jeg noen gang kommer til å bli gravid =(

Samboer har heldigvis en sønn fra et tidligere forhold så litt av presset på meg er borte i forhold til at det mest sannsynlig er min skyld at vi ikke kan få barn. Han er allerede en Pappa og har fått oppleve det :)

Jeg har et veldig godt forhold til sønnen hans og er selvfølgelig kjempeglad i ham:) Men det er ikke det samme... Ønsker så at vi skal få et felles lite nurk. Ønsker så å bli mamma :(

Og jeg forstår ikke hvorfor det ikke går, det virker som om alle andre blir gravide bare et par måneder etter at de begynte å prøve. (bittelitt bitter kanskje.. :) )

Noen andre der ute som har prøvd like lenge og blitt gravide..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har prøvd i 18 måneder - siden mai 09 - så jeg forstår godt hvordan du har det.... Eller forresten, bare nesten - for jeg er så heldig at jeg har to flotte unger.

Vi skal i gang med utredning nå på nyåret. Sannsynligvis ikke neste pp pga en utenlandsreise - er jo så mange dager en må ta blodprøve. Men hvis ikke neste pp matcher veldig godt så er vi i alle fall i gang med utredning i februar!

Men jeg ønsker også så å bli mamma igjen. Vil så gjerne ha det lille nurket. Blir ikke bedre av at 4-åringen ønsker seg aller mest en ordentlig baby til jul :)

Lykke til - håper virkelig det ordner seg for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...