Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hvordan er dette egentlig? Er det noe spesielt jeg bør tenke på? Tenker jo mest i forhold til om det er hygienisk nok, muligheter for sterilisering osv osv... Prismessig er det jo veldig kjekt å kunne kjøpe brukt! Noen erfaringer/tanker?
kristell Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg ser ikke problemet med å kjøpe en brukt... Regner jo med at folk ikke selger ting som ikke er i god stand.. å man koker jo den sef. å da vil jo alt av bakterier bli drept vist det skulle no være noen da..
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Men man kan koke en elektrisk ammepumpe også? Kanskje et dumt spm, men jeg har null erfaring med dette
kristell Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Regner no med at de delene som skal vaskes også kan kokes... jeg har ikke hatt elektrisk men veninnen min hadde å hun kokte no den vær kveld.. så den elektriske delen kan du nok ta av å den er nok ikke i kontakt med melk eller brystet
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Supert Tusen takk! Da satser jeg på å kjøpe en brukt en
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Da må jeg nesten få anbefale Medela swing elektriske pumpe:) Den er genial. Har den selv. Men skal kjøpe nytt sett til den.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Takk for det, Mrs Bad Har hørt mest om den til Avent, så Medela skal jeg absolutt sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå