Gå til innhold

Veldig dårlig matlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38+0 i dag, og har i det siste hatt veldig dårlig matlyst.

Nå som jeg i tillegg har blitt veldig syk, orker jeg omtrent ikke spise noe som helst.

Er dette skadelig?

Fler som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja.. Det skal mye til for at det er skadelig for barnet i magen. Den tar det den trenger nesten uansett. Men nå som du nærmer deg fødsel, ville det jo vært gunstig for deg om du klarte å få deg et lager med energi da. Forsøk om du kan klare å få i deg lange karbohydrater, som banan og havre. Jeg sverger til havrevelling når jeg er syk. Det smaker søtt og man kan leve utrolig lenge på en kopp =)

Jeg har hatt dårlig matlyst gjennom hele svangerskapet egentlig. Hadde bare en liten periode i begynnelsen av 2.trimester hvor all mat smakte utrolig godt. Ellers har jeg slitt litt med å få i meg mat. Men jeg har valgt mat med omhu pga det og valgt næringsrik mat. Som for eksempel en del havregrøt. Men det ser ikke ut til at lillegutt i magen her har blitt påvirket av at jeg har spist relativt lite. Han vokser akkurat som han skal =) Jeg har i tillegg vært mye kvalm og langvarig forkjøla, så energinivået er ikke akkurat på topp. Men jeg har store planer om å bruke de siste ca 42 dagene til å lagre energi - spise ribbe, grøt og bananer. Drikke smoothies og sove så mye jeg kan =P Med ei kravstor jente på 2 år og 5 mnd, kan jo sistnevnte bli en liten utfordring da =) Men jeg skal ihvertfall prøve!

Masse lykke til og GOD bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...