Lukkelukken og bebibror Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Er 38+0 i dag, og har i det siste hatt veldig dårlig matlyst. Nå som jeg i tillegg har blitt veldig syk, orker jeg omtrent ikke spise noe som helst. Er dette skadelig? Fler som har det slik?
Trollmor til 2 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Nja.. Det skal mye til for at det er skadelig for barnet i magen. Den tar det den trenger nesten uansett. Men nå som du nærmer deg fødsel, ville det jo vært gunstig for deg om du klarte å få deg et lager med energi da. Forsøk om du kan klare å få i deg lange karbohydrater, som banan og havre. Jeg sverger til havrevelling når jeg er syk. Det smaker søtt og man kan leve utrolig lenge på en kopp =) Jeg har hatt dårlig matlyst gjennom hele svangerskapet egentlig. Hadde bare en liten periode i begynnelsen av 2.trimester hvor all mat smakte utrolig godt. Ellers har jeg slitt litt med å få i meg mat. Men jeg har valgt mat med omhu pga det og valgt næringsrik mat. Som for eksempel en del havregrøt. Men det ser ikke ut til at lillegutt i magen her har blitt påvirket av at jeg har spist relativt lite. Han vokser akkurat som han skal =) Jeg har i tillegg vært mye kvalm og langvarig forkjøla, så energinivået er ikke akkurat på topp. Men jeg har store planer om å bruke de siste ca 42 dagene til å lagre energi - spise ribbe, grøt og bananer. Drikke smoothies og sove så mye jeg kan =P Med ei kravstor jente på 2 år og 5 mnd, kan jo sistnevnte bli en liten utfordring da =) Men jeg skal ihvertfall prøve! Masse lykke til og GOD bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå