*Ønskergjerne* Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Den var helt normal Nå skal jeg bare ta blodprøve på dag 3 i syklus,IGJEN,så skal vi nok videre i utredning Er veldig glad for at samboeren er OK,og han er også det JIPPI!!!!!!!!!! For dere som ikke kjenner meg,jeg og samboer er 25,og har prøvd siden august 2007 med å bli gravide,ingenting har skjedd,og vi håper veldig på ett mirakel snart Vi er veldig klare for det nå etter all ventingen... Er på dag 31 idag,og de 3 siste syklusene mine har dem vart litt lengre enn normalt (27-28dager) etter jeg hadde noen behandlinger med akupunktur... Så muligens bare kroppen som trenger litt lengre sykluser? Ikke vet jeg,men kjenner ikke noen tegn nå heller,men etter blodprøvene er tatt vil jeg veldig gjerne prøve Pergo,som mange har effekt av.. Ønsker alle prøvere her inne en fin helg Lykke til videre,jenter Håper vi alle har full klaff snart
*Ønskergjerne* Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk lykke til du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå