mulle-mamma Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hjelp - jeg har blitt så forkjølet! Er uke 39 nå og blitt potte tett i nesa og hoster. Det verste er egentlig at jeg fra før sliter med bekkenet, det sitter veldig i lysken på ene siden. Og nå gjør det så skrekkelig vondt i lysken hver gang jeg må hoste eller nyse! Det er nesten så jeg må le litt, men det gjør altså vondt! Noen som har gode råd mot forkjølelse som kan brukes sånn på slutten?
Storebror og Lillebror Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 På apoteket har de kraftig saltvannsspray (ikke vanlig nesespray, men en stor flaske med stort trykk i). Min kollega hadde god hjelp av denne når hun ble forkjølet for noen uker siden. Kanskje det kan hjelpe deg også?
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg tar ca 1000mg c-vitamin hver dag, og drikker kamillete fra helsekost, flere store kopper om dagen. Det tar knekken på forkjølelse og hoste hos meg på en dag eller to Ellers bør du få i deg d-vitamin (fra f.eks tran), det er også superbra mot alle "vintersyker". Husk også å holde deg varm på føttene og bruk lue om du er ute! God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå