Gå til innhold

En uke over tiden, og jeg som alltid

Anbefalte innlegg

er så regelmessig! normale 28dagers sykluser. Fikk først tilbake mens i november, etter jeg fikk sønnen min for snart 6 mnd siden. Nå er jeg altså 7 dager på overtid med tr... Testet negativt med billigstrimmel i dag. Skjønner ingenting. Har vært småkvalm og hatt litt mensmurringer i sikkert 14 dager.. -dvs, noen dager etter antatt el.. men absolutt ingen tegn til tr.

Er jeg gravid likevel? Noen som har lyst til å ta en kikk? jeg elise, 280283

(er ikke prøver - bare litt uforsiktig utøver :P )

Har to gutter fra før.

Tusen takk til deg som gir av tiden din :)

God førjulstid! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142687216-en-uke-over-tiden-og-jeg-som-alltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke kommet meg til det. Vi er forsiktige - vet det ikke er noen garanti - men skulle det skje at vi ble gravide gjør det ingenting. Selvom jeg nok ikke er riktig babysyk enda nå med en liten på 5 1/2 mnd :)

Uansett. fikk mens i november - helt normalt - varte i seks dager. ganske sikker på el 14 dager seinere - og har hatt mensmurringen siden et par dager etter el. Skulle hatt mens 10.desember - jeg bruker å være som en klokke.. men denne gang lar den vente på seg....

hadde noen billigstrimler liggende etter prøvetiden sist - men som sagt negativt. Kvalmen av og på som jeg kjenner fra tidligere er mer eller mindre tilstedeværende....

fomle her inne kikket på meg og fikk opp svangerskap - men tenkte kanskje flere kunne se? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...