Gå til innhold

føler "alle" seg gravide??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

godt å høre er nr 2 hær, men føler ikke helt samme entusiasmen dessverre..

men tørr ikke slippe jubelen løs ennå heller vente til 12-14 uke tenker jeg :)

var planlagt og alt å fikk positiv test skalv, gråt å hele pakka hehe, men i dag er de litt anderledes..

men han på 17 mnd er høyt og lavt..

hehe så blir tyngre med 2 enn en ser jeg ;)

Hei

Du er definitivt ikke alene. Jeg har to positive g-tester, er i 6 uke(7 på BIM) og føler meg ikke gravid da jeg ikke har symptomer. Jeg skal heldigvis få en reality check på mandag- Da skal jeg til tidlig ul. Det tar tid å skjønne det, og jeg tror man biologisk er litt på vent til man har passert det første kritiske semesteret.

Annonse

akkurat nå er det bare ømmeplager og kjenner det litt i ryggen (men det er sikkert ikke pga graviditeten) ellers føler jeg meg helt normal. er bare 5+3 i dag da, men likevel, rare greier gitt. Et par uker til får vi det vel alle merke noe :-) *håpe på*

Annonse

hehe er litt kvalm men bygget seg så jeg nesten kastet opp..

samme som sist hehe

fant boken i sted, tidi...

men nå skal jeg slappe av og ikke tenke for er evigheter til jeg kan si de til noen..

å da blir de storebror som skal si de, på en eller annen måte ;)

takk :D er ikke så ille jeg kan klage, er bare ubehaget..

men men..

skal prise oss lykkelig for skatten inni der :D

slet grådig med halsbrann allerede fra egget festet seg sist derfor jeg tok testen den gangen..

denne gangen var de mere på gøy hehe... for spottet 3 dager så forsvant de testen var sterkere i dag (tok en ny)

Kjenner ikke annet enn murring i magen og litt vonde brystvorter... Men synes det er nok jeg! Er min første graviditet og er 5+6 i dag. Er liksom litt usikker om det er vanlig at det skal murre slik hele tiden, så derfor er jeg igrunn her for å finne ut av det. Synes det er litt for tidlig å snakke med noen enda, men samtidig *litt* bekymret da det til tider kan være vondt som ved mensensmerter i nedre del av magen... Normalt? ;)

har også mens smerter hadde de med nr 1 også men blir jo altid usikker liksom...

men nå gjelder de holde de for seg selv i 2 mnd til :S

dag 3 av 60 :S hehe huff

blir tungt dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...