AS-81 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 hjelp.. har jeg nå kanskje fått mensen...( har hatt mensen smerter siden igår..og nå kom det ut litt brunt utflod..starten på en mens? (beklager litt ekle detaljer). men jeg har så dårlig følelse..og jeg som har ventet og ventet med å teste..forsatt 5 dager til test:( er på rugedag 15.
Aget Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Heisan Det at det er brunt kan bety at det bare er gammelt blod som har ligget der oppe en stund. Selv har jeg fortsatt litt svart crinone-rester som kommer. Kanskje du skulle teste bare for sikkerhets skyld. Du trenger nok ikke morgenurin engang nå på dag 15. Jeg testet pos på dg 12 midt på dagen. Det er jo bare Ullevål som er litt nazi på 3 uker. andre klinikker tester de jo på dag 14. Skjønner at du vil vente på mannen altså. Hadde det ikke vært greit om du viste om det event.er kjemisk.Da vet du jo at det nesten festet seg,så kan de event.medisinere etter det neste gang? Håper ikke du får mensen,hufff...
AS-81 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 mulig jeg må ha dette med teskje..men hva vi det si at det er kjemisk?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 trur hu mener at de hadde jo vert greit å sitt om du er gravid å heller fått vite om egge har så vidt festet seg men løsnet igjen. de er vel kjemisk graviditet.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Kjære vene, har du klart å vente til rugedag 15 uten å teste!!? Hjelpes.. Ta en test du, fortere en svint! Hvis ikke blødningen har kommet til nå, har jeg gode følelser for dette (Jeg testet på rugedag 6... Ble til gjengjeld positiv da..)
AS-81 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2010 ja,har holdt meg..det er vårt første forsøk, og jeg har virkelig prøvd å gjøre det jeg har fått beskjed om fra sykehuset..de sa 3 uker..så det er det jeg prøver på.. har mye menssmerter idag..at jeg er redd for å teste også..da blir det liksom bekreftet..og jeg er ikke klar for en nei føler jeg:(
AS-81 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2010 ja,har holdt meg..det er vårt første forsøk, og jeg har virkelig prøvd å gjøre det jeg har fått beskjed om fra sykehuset..de sa 3 uker..så det er det jeg prøver på.. har mye menssmerter idag..at jeg er redd for å teste også..da blir det liksom bekreftet..og jeg er ikke klar for en nei føler jeg:(
Karen77 Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Hei! Stakkars deg. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg er 14 dpo og masse mensmurringer. Orker ikke teste. Blir mer deppa av å se "IKKE GRAVID" enn blod. Jeg har hatt mye sort, brunt og rødt pga crinonen, så det kan fint være det du opplever nå. Krysser fingre for oss begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå