Gjest Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Må bare spørre dere om èn ting, jenter. Er det mange av dere som har opplevd en litt kraftig blødning etter samleie? Jeg har hatt en liten blødning før uke 12, også etter samleie, men den var relativt liten. Denne gangen rant det masse ut, og stoppet ikke før i morgest, og nå er det blitt brunlig utflod. Snakket med legevakta igår, og de sa det var veldig vanlig med blødninger etter sex, men at jeg fikk komme når jeg ville, uansett tid på døgnet, trengte ikke ringe via legevakt. Valgte å vente og se an stuasjonen, siden de ikke kan gjøre noe for å "stoppe" en evt. abort før etter uke 24. Er såå glad for å bli tatt imot av hyggelige damer på legevakt/føden hver eneste gang jeg ringer. De er aldri sure, er behjelpelige uansett uke du er i, og man får alltid ta tuen innom om det er noe. Det jeg nå lurer på, er om man kan blø mer etter sex, hvis morkaka har flyttet seg mer nedover, når man har den foranliggende? Har noen erfaringer med dette? Sukk..
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Hei du Jeg har ingen peiling på slikt, men hvorfor ikke likesågodt ta en sjekk, så slipper du å lure? Sikkert helt ufarlig, men alltid godt å få det bekreftet? Eller?
Gjest Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Fulgte rådet ditt jeg, og tok turen innover Fikk en kjempegrundig undersøkelse av både JM og lege der. Tok godt imot meg, og fikk i tillegg direktenummer til kontoret deres der, og fikk en liten guidet tur på fødeavdelingen Alt stod kjempefint til med lillegull, full action inni magen. Fikk med et bilde av hjerteknuseren i profil De tok både innvendig og utvendig ul, GU, målte livmorhals- og åpning, tok BT og urinprøve. Alt var bra, men fikk påvist soppinfeksjon, og ble satt på Canesten stikkpiller. Takk for rådet ditt, Elias&EmmasMams♥m/apriljente?♥ Klem fra en lettet
2prinserOg1engel Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Så bra at du har fått sjekket det Jeg ville bare si at jeg har opplevd en kraftig blødning etter samleie. Det rant masse blod nedover bena mine og jeg var bare helt sikker på at det var over. Men her kom det fra en lavtliggende morkake tror jeg er i hvertfall i uke 26 nå med en veldig livlig baby Så det behøver ikke bety noe alvorlig hvis man opplever slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå