Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #26 Skrevet 17. desember 2010 16:27, mulig fåreribbe høres rart ut for deg, og at pinnekjøtt er den mest vanlige betegnelsen. Men uansett hva det kalles i dagligtalen, så kommer man ikke utenom at det faktisk er ribbe det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #27 Skrevet 17. desember 2010 Pinnekjøttet skal selvfølgelig være røkt, kokt også grilla litt i steikeovnen. Tilbehør består av kokte poteter, nepestappe (med masse meierismør, litt salt og pepper) og tyttebærsyltetøy. Thats it! Å som eg gleder meg Ungene elsker pinnekjøtt.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 17. desember 2010 #28 Skrevet 17. desember 2010 poteter, masse kolerabistappe, medister pølse/kaker, og kraften fra pinnekjøttet;) NAMMIS;) Gleder meg til julaften ja!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #29 Skrevet 17. desember 2010 Kokte poteter, kålrabistappe, fettet fra kjøttet og tyttebærsyltetøy.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #30 Skrevet 17. desember 2010 Vi har kålerabistappe,potetstappe og poteter til,og ribbefett(fra pinnekjøtt om det skulle være noen spm ang det..) Har til nå ikke hørt om andre som har potetstappe ved siden av,selv er jeg vokst med det,og det kommer fra oldemoren min:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #31 Skrevet 17. desember 2010 poteter, kolerabistappe, kraften fra pinnekjøttet, tyttebær evt sennep, aquavit og øl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå