Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt var ditt barn da det begynte med bleier str. 4? Libero for eksempel. Og hvor mye omtrent veide det?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 5 mnd og 7920 gr. bruker str 4, men jeg bruker rema 1000 sine. landlord tror eg dei hette.

Skrevet

Størstejenta mi er ganske slank, så hun begynte ikke med str 4 i Libero før hun var ganske gammel- nærmere 1 år tror jeg det var, og da veide hun rett over 8 kg.

Skrevet

min brukte str 4 da hun var 6mnd nå er hun 11 mnd å bruker str 6!

Skrevet

Jenta mi er 11 uker og bruker str. 4 og det har hun brukt i en stund nå. Hun veier 6 kg. Hun er ganske lang, derfor str. 4 passer henne best!!!

Skrevet

rundt 5mnd og 6kg ca. han bare tissa ut str 3 i både pampers og libero. ikke tissa seg ut etter vi bytta til str 4. bruker kun Libero her i huset, kjempe fornøyd med de:)

nå er han 8,5mnd og rundt 8kg tror jeg:) liten kar!

Skrevet

Lille prompeline har begynt nå, hun er 7 mnd. Aner ikke hvor mye hun veier nå, men på 6 mnd kontrollen veide hun 8.1.

Skrevet

sønnen min var litt over 3 mnd da han begynte med nr 4 =P han var stor ved fødsel..

Skrevet

Begynte med dem da han var 3 måneder tror jeg. Etter seks kilo iallefall. Liker at de er litt store, for han er kraftig, og jeg synes de blir stramme i lårene hvis ikke. Så snart han vipper ti kilo som han snart gjør tror jeg jeg begynne rmed str. 5. Han er fem og en halv måned nå.

Skrevet

Nr 1 begynte med bleiestørrelse 4 når han var ca 1 år. Han var lang å tynn og 9 kg ved ettårsalderen.

Nr 2 er god&rund, akkurat 8 kg nå ved 4 måneder, og jeg tror vi snart går over til størrelse 4.

Med andre ord; Det varierer veldig fra unge til unge hvilken størrelse de trenger når.

Skrevet

minsta begynnte med libero nr 4 når hun var ca 3 mnd, og akurat bikket 5 kg

Skrevet

Vi måtte begynne med str 4 da mini var 3mnd. Bruker Pampers vi da.

Da veide han 7500;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...