mars172011 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Vet at jeg selvsagt skal vaske alle klær og sengetøy til babyen før hun kommer, men trenger man å vaske trekket på bilstol også? Kjøpte den ny igår og den ble bare tatt rett ut av hylla, var ikke innpakket i noenting. Har ikke så lyst til å surre med det der og slite med å få den på igjen etterpå, men tenker jo at den sikkert har litt støv og dritt på siden den sto i hylla fra før av. Forresten trenger jeg å vaske dyna også?Eller holder det med at dynetrekket er vasket?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde aldri kommet på å tenkt på å vaske trekket til en bilstol i det hele tatt. Mulig jeg er litt i overkant avslappet på akkurat dette med vasking. Jeg vasker klærne jeg, pluss sengetøy og pledd. Har ikke vasket dyne eller pute. Og dette med trekket til bilstol, så tenker jeg jo mest at ungen sitter i bilstol med klær på uansett, så det går nok fint Viktigste å vaske det som skal direkte mot huden, evt. det som ungen kan sutte på
mars172011 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 Hehe jeg er egentlig ikke så nøye selv, jeg hadde vel faktisk ikke tenkt på at jeg måtte vaske klær å sånn først hvis det ikke var for at jeg har lest om det før siden jeg selv aldri gidder å vaske nye klær før det brukes =P Men da trenger jeg vel ikke å stresse med det heldigvis
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Bruk en fuktig fille og dra over trekket på stolen, så fjerner du lett det verste støvet, kan være greit å legge plast over den til den skal bli brukt lufte dyna kan også være kjekt men trenger ikke vaske den.
AlmaN Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Støv er sikkert greit å dra av med klut ja. Ellers vasker man vel for å få bort kjemikaliene fra fargestoffer og slikt. Jeg er veldig nøye med å vaske alle nye klær på grunn av dette. Men jeg har faktisk ikke tenkt på å vaske trekket til bilstolen.. Og det er jo ikke i kontakt med huden noe særlig, de sitter med tykke klær på... Du kan heller vaske det senere en gang når det er blitt skittent evt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå